Helaas deze maand mag het weer niet zo zijn. Ik denk ook dat ik er teveel mee bezig ben en dat ik me een tijdje niet meld op dit forum. Zal zo nu en dan nog wel eens meelezen, maar ik ben gewoon enorm teleurgesteld. Ik weet dat vele andere langer bezig zijn, maar toch is het elke keer weer een enorme klap in mijn gezicht. Laat de maar komen.
hoi sam, ja tuurlijk ben je teleurgesteld. Ik denk dat dat de meest voorkomende fout is hoor, dat je er teveel mee bezig bent. ook ik heb dit. het is maar dat ik snachts slaap anders was ik er dan ook nog mee bezig! Hoeveelste ronde is het voor jou? Hoop voor je dat de volgende ronde meezit. xx
@ nina, hoe gaat het met je? heb je vanmorgend de test nog gedaan? Ik heb de testen avn de babyboomshop nog niet binnen gekregen terwijl ik morgen moet testen ahow! hoop dat ze vandaag nog wel komen. Ben namelijk nog niet ongi anders was ik dat vandaag geweest hihi! reuze spannend. Hoe voel jij je? kun jullie het nu allemaal een beetje beseffen? xxx
Meiden! Heb vanmorgen posi getest met de kruidvat test ( pipet )...licht roze streep verscheen binnen 2 min! en werd steeds duidelijk! Kan het nog niet geloven en mn vriend ook niet..2okt mn laatste pil geslikt! Morgenochtend de CB digitaal doen!
@ Olove, dat is geweldig meid GEFELICITEERD! en toch wel met de kruidvat test hihi! dan was het meteen raak haha goed gedaan.. Echt super meid. Hoe ver ben je nu? xx
dank je wel! Ja toch wel met de kruidvat test..geloof best dat ie negatief uitslaat en dat je eigenlijk wel zwanger bent..maar ik geloof niet dat ie positief uitslaat en toch niet zwanger bent, ja toch?..Hij heeft toch HCG nodig om een positieve test te geven. de 1e dag van mn laatste menstruatie ( ontrekkingsbloeding, 2 okt laatste pil ) was 6okt..dus ben volgens mij op 2 dagen na 4 weken ver
Echt super voor je meid. 4 weekjes al Nee inderdaad de test zal niet positief uislaan als je niet zwanger bent xxx
hoi meid, ja gedaan zo'n digitale test en yep echt zwanger!heb je wel de betaling gedaan? mijne had ik 2 dagen na betaling ontvangen. morgen testen he? je bent nu toch overtijd dan nu.. ja besef het nu beetje. ben helemaal klaar met het gerook. ben echt gestopt. eet erg gezond en kijk uit naar vrijdag naar`de dokter. benieuwd hoe of wat.xx
he balen meid.. volgende ronde beter! ik weet hoe rot je je kan voelen. ongeacht hoelang of kort je bezig bent.duim ook voor jou!xx
hoi nina, super meid Jaa ik heb ze net na dat ik je een berichtje had gestuurd binnen gekregen. gelukkig. wat een kleintjes haha lijken net roer staafjes morgen ochtend ga ik testen en hopen op een posi testje en zo niet dan doen we het nog een weekje later als ik dan nog niet ongi ben. Had vandaag wel even een paar keer ongi pijntjes gehad maar is nu weer weg. laat het maar weg blijven haha! had het er met mn moeder ook over gehad omdat ik gister zo pijn aan mn (.)(.) had, die zei ook misschien nog een weekje wachten met testen. dat doe je goed meid definitief gestopt met roken Dat is ook zo ontzettend belangrijk he, gezond leven met een wondertje in je buik. hopen dat het zo vrijdag is meid voel je je verder goed? xx
Lady's, Ik hoop dat ik me ook mag toevoegen aan het lijstje zwangeren. Zaterdag mijn NOD.. Dit zijn mijn klachten tot nu toe Veel witte/dikke afscheiding na de eisprong. ( niet herkenbaar ) Zeurende onderbuik Steekjes in mijn linker en rechter zij. Veel lucht vast houden, wil er niet uit met een boertje... Met vlagen misselijk. Veel honger, net wat gegeten en kan wel weer wat eten. Borrelde buik ( zijn mn darmen niet, dat herken ik ) Last van mijn boven benen ( maar dat heb ik vaker ) Oja en mijn borsten gaan steeds meer pijn doen, ook met lopen. Zie ook adertjes! Wat denken jullie? Ik had trouwens zes dagen na mij ei echt een heftige ( menstruatie ) kramp in mijn onderbuik, wat ca 3 min aanhield.
haaaaaaaai PER ik vandaag getest maar weeeeeeeeeer NEGATIEF word er niet goed van aaaaaaaaah. ik ga genwoon de voloskundigen bellen en een echo opvragen ik heb gehoord dat ze dat namelijk doen maar je hoort het. liefs xxx
hoi hoi tes AgRrrrr alweer Het zit ook niet echt mee he! Ga je morgen de verloskundige bellen? Ik dacht dat je morgen zou testen of doe je dat alsnog? Ik test Ook morgen.. xx liefs
Ik heb normaal gesproken een cyclus van zo 28 dagen. nu ben ik nog steeds niet ongi paar testen gedaan maar negatief ik heb ook wat rare dingen last van mijn stoelgang ( vaker ontlasten en buikkramp) paar keer na het eten spontaan misselijk maar geen pijnlijke borsten ofzo wel rond of na ovulatie veel witte dikke afscheiding verloren en een ondoorzichtig kleverig afscheiding veel plassen en last van mijn rug nu niets meer ik voel me eigenlijk totaal niet zwanger ( al weet ik niet hoe het wel zo moeten voelen maar ja ongi word ik dus ook niet
hoi g89 Ik zou gewoon afwachten tot je kan testen en dat is over 4 dagen? dan zou ik gewoon een testje wagen.. Je hebt de sympomtomen wel maar je llichaam kan je natuurlijk ook voor de gek houden. je komt er maar op 1 manier achter.. xx
Nee zondag voor het laatst, omdat ik normaal al veel eerder ongi had moeten zijn. Maar ik ben ook net begonnen met mijn cyclus in de gaten houden dus exacte dagen weet ik niet maar zeker geen 35 dagen ( banner heb ik nu we ingesteld op 35) Maar heb al wat tests gedaan maar allemaal negatief. Ik heb de hoop al beetje opgegeven maar dan denk ik van als ik nu ongi wordt kan ik weer verder Ik heb gisteren een ovu test gedaan en die gaf het 2e lijntje een licht streepje
Hoi micha hoe lang ben je nu ongv overtijd dan? Ik zou als ik jou was morgen ochtend gewoon een testje wagen..dan ben je alweer 3 dagen verder misschien is het nu wat duidelijker toch..