Symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pinkgirl, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. micha13

micha13 Lid

26 okt 2008
    70
    0
    0
    nou ik weet zeker dat ik 30 sep voor het laatst ben en toch wel regelmatie ben.
    maar het duurt toch nooit zolang voor er een streepje komt en ja echt duidelijke syptomen zijn er niet. In die zin kan ook andere redenen hebben, zoals het weer, ongi pijn, drukte ( dat je moe ben enzo) etc

2. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Meestal als je een 2de streepje heb licht of niet ben je zwanger.het zou wel super leuk voor je zijn als je over een paar dagen een andere banner mag neer zetten.micha13 sterkte de komende dagen dan

Over mezelf ik heb zaterdag me NOD dag dus ik duim heel erg voor mezelf.Zou wel leuk zijn want allebij de pendels hebben gezecht dat ik in oktober zwanger zou worden.Al had ik me eisprong alleen in oktober hihihihihihihi.Ik heb alleen vlagen van misselijkheid meer niet had in mijn vorige ronden overal last van pijn in me borsten, misselijk noem maar op.Ben benieuwd jullie horen het nog wel

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nee normaal kun je een streepje zien na 5 of 10 minuten verschild natuurlijk per test.

Ja het kan inderdaad ook iets anders zijn.maargoed dat weetje natuurlijk pas als je ongi bent geworden of een posi test heb gehad.
    Ik heb ook geen duidelijke symptomen..hoor gister begon de pijn in mn(.)(.) voor 2 uurtjes en daarna was het weer weg..
    vreetbuien, hoofpijn afentoe, en kramp. that's it.
    We zitten beetje in het zelfde schuitje...als je het zo bekijkt.
    heb je ook geen gevoel van dat je ongi moet worden ofzo?

4. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoi angilla,

Spannend meid.

wanneer ga je testen?

5. micha13

micha13 Lid

26 okt 2008
    70
    0
    0

Maar ik heb wel een ovulatie test gedaan he en die gaf 2 keer ( 2 testen)
    een 2e licht lijntje
    zwangerschapstesten paar dagen ervoor waren negatief

6. micha13

micha13 Lid

26 okt 2008
    70
    0
    0
    Ik had zo uitgerekend dat ik met een cyclus van 28 dgn rond 14 oktober mijn eisprong zou moeten hebben. Nu kreeg ik week later onwijs veel pijn in mijn buik net alsof ik ongi moest worden en verloof veel wit dikkerige afscheiding. einde van die week verloor ik zo doorzichtig goedje. Paar dagen later verdween mijn buik en verder niets meer. Sinds paar dagen zo nu en dan krampen en veel ontlasten.
    Soms zomaar misselijke ( alleen na het eten) maar niet echt heel duidelijk ofzo. Even later ga je ook van alles denken
    Ik merk wel dat ik veel moet plassen maar dat moet jeook als je ongi wordt.
    NU vandaag dacht ik word ongesteld maar krampen verdwenen en waren niet hevig. Nu op dit moment voel ik me niet ongi worden

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoi micha,

nou ik ben blij dat je dit zegt, want dit herken ik 100% uit mezelf.
    wat jij nu zegt heb ik ook..
    er eerlijk gezegd weet ik ook niet waar het vandaan komt..kan natuurlijk ongi verschijnselen zijn..maar daar gaan we niet vanuit toch :)
    wanneer ga jij testen denk je ?

8. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hoi meid, ja schattig he die kleine dingetjes hihi

oke dus morgenochtend ga je testen?meid spannend! ik krijg er wel een goed gevoel bij helemaal door die pijn in je boobs. dat was bij mij tenminste goed teken ;)

verder voel ik me goed, beetje gevoelige borsten en veel moe dat wel. kan niet wachten wat de huisarts zegt adviseert te doen, totaal geen idee. neem aan dat ze bloed gaan prikken ter bevestiging van de zwangerschap. Aa het hcg gehalte kunnen ze toch zien hoever je bent? ik denk gewoon 4 weken hoor gezien mn laatste menstruatie maar die maand ervoor was ik heel raar ongesteld dus wil even zeker weten hoever ik ben.

Ja stoppen met roken valt eigenlijk mee tis meer de gewoonte he, maar ja zalk met de tijd wel makkelijker worden denk ik

meid ik duim voor je en ik meteen morgen na mn werk( werk morgen helaas van 9-9) meteen kijken op t forum. suc6!xx

9. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ik herken het borrelend gevoel, de steekjes maar mijn afscheiding was juist super waterig.adertjes op je borsten zijn altijd goed;)
    spannend hoor.xx

10. micha13

micha13 Lid

26 okt 2008
    70
    0
    0
    ik probeer uit te stellen tot vrijdag. Of dat gaat lukken is de vraag. Maar kan ook niet elke maand dozijn testjes doorheen gooien natuurlijk
    En jij ?

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

@ micha

dat is inderdaad de vraag of dat gaat lukken hihi. moeilijk he! deze maand heb ik ook voor haast een dozijn aan testen weggegooid hahaha!
    ik Mag morgen testen, als die negatief is wacht ik tot volgende week als ik dan nog niet ongi ben...

12. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Hoi nin,

ja geweldig, haha ik zat eerst echt even te kijken..van Huh moet ik het hiermee doen hahaha! had een doosje of iets verwacht waar het in zat, nee hoor gewoon een envelop..hoe verzin je het hahaha!
    Ja morgen ochten proberen. op hoop van zegen [-o<
    eerlijk gezegd denk ik dat ie weer negatief aangeeft. want ik had even verder gezocht op google, had een test gevonden wanneer je kon uitrekenen of je kon testen. die ik gister had gedaan was gewoon de 5e en die ik vandaag had gedaan was de 31e pas :(
    nou ja goed we zien het wel.
    Jaa volgens mij kunnen ze dat idd op die manier zien ja. al weet ik het niet zeker, in dat soort dingen heb ik me eerlijk gezegd nog niet echt verdiept hihi...moet me hoogtijdig maar is laten informeren hahaha ;)
    echt spannend vrijdag voor je meid..:)
    ben zelfs ongeduldig voor jou hahaha

echt zo knap van je gestopt met roken..!
    Ja idd de gewoonte even na het eten..enzo..
    je weet waar je het voor doet dat is het belangrijkste denk als je daaraan denkt het wel goed komt:)

het rare is dat ik vandaag helemaal geen last van mn borsten heb gehad, hier en daar wel een ongi pijntje maar meer ook niet.
    ik wacht het af:)
    Hopelijk helpt het duimen van jou!

werk ze morgen meid en je leest het wel een ja of een nee..

xxxx

13. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    hey PER
    nee ik ga vandaag niet meer testen want ik word het stront ziek van (sorry voor me taakl gebruik maar het is de waarheid) dus ik ga vandaag als ik tijd heb of morgen te verloskundign bellen kijken of die raad weten.
    nou PER ik wens je heel veel succes vandaag en laat me het weten he...

Liefs xxx

14. ladyjvm

ladyjvm Lid

21 okt 2008
    93
    0
    0
    kassiere
    huissen
    goeie morgen!

@per al getest ?....ik ben vergeten vanmorgen :$
    doe het vanmiddag even heb giga dorst nu maar als wil testen kan ik niet drinken he :D

ik had tevens hier een vraag...

ik had gister en nu net echt het idee van ooow shit volgens mij ben ik aan vloeien :(

dus loop naar de wc maar geen rood...alleen maar veel wit!

Wat heeft dat te betekenen dat de ongi er aan komt of dat de kans groot is dat ik zwanger ben ?

15. micha13

micha13 Lid

26 okt 2008
    70
    0
    0
    Ik kon het niet weerstaan en heb een test gedaan. En negatief.
    Hoe langer het ook duurt hoe minder de kans als ik dan terug reken met klussen zeg maar
    irritant om te wachten dat je ongi wordt en snel verder kan

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoi lady,

ja net getest ik durfde niet te gaan kijken naar de test pFff..
    Maar nee negatief :confused: zo raar want ik heb helemaal geen ongi pijn nu terwijl ik al ongi had moeten zijn...vrolijk wachten we nog een weekje hihi :)

heb je verder geen last van ongi pijn?
    wit vloei kan natuurlijk betekenen dat je zwanger bent meid..zou lekker tot vanmiddag wachten..of heb je nu al getest?
    zal voor je duimen meid.

xx

17. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoi micha,

balen meid..
    het is nu alleen maar afwachten..kunnen we samen op het wachtbankje. mijn test was net ook negatief..

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hey tess,

Ja idd echt zo K*t hopen dat de verloskundige raad weet meid..je heb nog geen gevoel dat je ongi eraan moet komen?

heb net getest maar nee. dus we wachten nog een weekje als ik dan al niet ongi ben geworden..

xxxx liefs

19. micha13

micha13 Lid

26 okt 2008
    70
    0
    0
    ik word er een beetje moe van ben echt nooit zo laat ongi geworden. ik verlies echt helemaal niets, geen bloed en geen afscheiding
    moet wel veel plassen en ik voel me buik wel zo nu en dan

20. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Nou meiden ik ben vervroegd ongesteld geworden dus heb ik met klussen me eispring gemist want ik ben een paar dagen later begonnen met klussen omdat ik dacht dat ik pas in het weekend me eisprong had(ik dacht dat ik het voelde) en daarvoor niks gedaan.Ben er dus ook achter gekomen dat mijn cyclus aan het verkorten is.Volgende keer misschien.

Deel Deze Pagina