Oh das minder maar ja je bent wel ongi geworden en dus kan je straks door naar de volgende ronde ik moet het ondertussen nog steeds worden
ik voel van alles maar kan het niet met 100 procent zeker zeggen wel 2 weken na mijn andere ongi had ik veel buikpijn en verloor ik afscheiding ( wit en doorzicht propje)
@ PER nee ik voel helemaal niks dat ik ongi moet worden alleen maagzuur en last van me rug en veel vloeien wit/geel (sorry voor de details) en me broek gaat moeilijker dicht maar ja kan ook dikker aan het worden zijn hahaha nou meid ik hoop echt dat het raak voor je is deze keer en dat je niet zo al mij hoeft te zitten had ook hiet op de site aan de voloskundigen gevragen en die zei ook gewoon op dood normale manier dat ik maar moest afwachten tot ik ongo werd...... da spoort tog niet pfffff maar ja ik hoor het van je Liefs xxx
he tess, hmm ja je zou toch zeggen dat je haast wel zwanger moet zijn omdat je last heb van je rug, maagzuur en vloei... heb je dat niet als je ongi moet worden? Nou meid ik ben net ongi geworden..pff weet ik eindelijk waar ik aan toe ben toch..ben er ook wel blij mee dan kunnen we weer verder naar de volgende ronde. ik denk zelf dat de pil nog steeds in m n lichaam zat hoor...op naarronde 2 hihi! we gaan vrolijk verder. PFFF afwachten tot je ongi word? nou ja zag nee idd dat spoort van geen kant. jij weet helemaal niet waar je aan toe bent. ag jeeetje mina. is er dan niemand die jou uit kan leggen wat je nu het beste kan doen.. je wordt er toch niet goed van... ik zou als ik jou was gewoon de verloskundige bellen.. kun je niet eerder naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken? xxx liefs
Heb net een heleboel gelezen hier en ben daar wel blij mee! Ik dacht echt dat ik zo'n beetje 1 van de weinige was die de hele tijd van alles voelt terwijl t ook allemaal andere dingen zouden kunnen zijn. Voelde me hierdoor een beetje mutsig, maar er zijn echt heel veel meiden/vrouwen die dit ook hebben Ik ben altijd heel regelmatig ongi geweest en sinds half september gestopt met de pil. De eerste echte ongesteldheid kwam na 29 dagen. Als t goed is was mn sprong ongeveer 1 nov. Nu voel ik sinds afgelopen lichte pijn in mn onderbuik en soms steekjes. Verder ben ik sinds 2 dagen echt veel moeier dan anders. Ben normaal al moe, maar nu viel ik echt bijna in slaap overdag haha. Op mn werk nog wel Maja, vannacht was ik misselijk, maar dat leek te komen doordat ik niet naar de wc kan voor de grote boodschap. En ook dat kan een symptoom zijn...heel lastig dus haha... Aan de andere kant heb ik echt zo'n gevoel dat ik heus niet nu al zwanger zal zijn... Afwachten maar!
hoi meiden.. ik zit met iets. ik ben al bijna een jaar gestopt met de pil. en wil dolgraag ee nkleintjuh. ik heb een cucles van 36 dagen en moet nou nog 3 dagen voor mijn ongi. nou heb ik al 2 dagen heel erg zeurende pijn in de buik en vannmiddag kwam er allemaal dikke snottige slijm uit mijn vagina. mijn borsten voelen zwaar en opgezet aan maar nik mewt de tepels. weten jullie wat dit is alsjeblieft help me
nee niet dat ik weet eerder korter. 2 maanden geleden 27 dagen en vorige maand 37 dus ik weet het niert. ik durf niet te testen want ben zpo basng dat het weer niets is.
lili als je zekerheid wil zou ik als ik jou was gewoon gaan testen..eerder kom je er niet achter. Suc6 meid
ja ik ben alk ee n jaar bezig dus al heel wat testjes gezien maart ook wel elke keer te vroeg omdat ik niet kon wachten en dan vaak wordt je de dasg erna ongezteld
jaaa i know het is nu ook nog te vroeg mo te testen maar ik wil gewoon weten waar dat snot van is en die zere borsten en die kramp in de rug