Ik heb vanochtend getest, maar helaas negatief.Heb wel nog altijd de symptonen. Twijfel alleen of ik test niet verzopen heb,of kan dit niet met een matcare cassette? Met m'n slape kop teveel druppels gedaan. nu maar afwachten,helaas.
GEFELICITEERD! Vanmorgen ongesteld moeten worden maar nog steeds niets! Straks een test gedaan maar die was negatief. Ben al de hele dag flauw en de misselijkheid zet net niet door. Na een paar dagen nog maar eens testen. De symptomen zij er wel nog net zoals de symptomen van de ongesteldheid. Ik heb een apotheekerstest gedaan. Kan het kwaad als je de stick te lang in de urine houd? Hij kleurde gelijk helemaal roze en er kwam toen in het venster van C een dikke roze streep. Het venster van T bleef echter leeg Maar afwachten...
Hoi liz21, Ik heb 2 verschillende testen gedaan een van sensitest, die streep was nog redelijk licht, maar die van kruidvat was overduidelijk! Misschien een idee om deze eens te proberen? Die van 2 voor 4,99, zijn ook erg handig in gebruik! Succes ermee! Enne..Ik zal voor je duimen
Ik had gister met m'n test te veel urine gebruikt.Hij werd donker van kleur het witte was ook niet wit meer,zag wel dun een controle lijn. Ik heb nog geen ongi,dus nog alle kans
Bedankt voor de tip Heide. Ga het maandag gelijk naar het kruidvat! Het is pas de eerste ronde dus het zou geweldig zijn als het al raak is!
ik ga morgen ook ff weer naar het kruidvat want ik vertrouw die spotting niet en om zo door de dokter serieus genomen te worden doe ik maar ff een test morgen.
pfff... toch maar hier ff mijn ei kwijt Voel me de hele dag al zwaar * Ik ben de hele dag al misselijk, heb al een paar keer boven de wc gehangen, maar niets gekomen. Zwanger lijkt me sterk dat ik dat ben... ontpillen zou kunnen, maar ik weet het ook niet... word er een beetje gek van... Misschien ben ik wel gewoon ziek, maar ik voel me alleen duizelig en misselijk. Sorry moest het ff kwijt...
kan het zijn dat je na 4 weken al als je zit je knoop van je broek los moet doen ? want normaal is mijn broek al strak maar kan ik m gewoon aan.. maar nu als ik zit gaat dat echt niet =P terwijl ik echt niet meer gegeten heb.. heb juist minder gegeten omdat ik me nu al meer dan een week niet lekker voel
Hier ook nog steeds niets. Geen en geen positieve test Voel me diep ellendig. Constant flauw, moe. Alles valt me uit de handen. Wel af en toe steken rechts onder in mijn buik. Hoop dat ik snel wat zekerheid krijg.......
Hier ook nog geen ongi,inmiddels 5 dagen overtijd. Wel nog opgeblazen gevoel in m'n buik,last van m'n (.)(.) en met vlagen misselijk.Had vorige week donderdag een negatieve test (had hem verzopen met te veel urine,dacht wel ff een 2e lijntje te zien).Denk dat ik morgen z'n testje van het kruidvat haal.