Symptomen

Discussion in 'Zwanger worden' started by pinkgirl, Oct 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nina010

Nina010 Bekend lid

Jul 20, 2008
    820
    0
    0
    ik had tot aan mn nod dag verschrikkelijk veel afscheiding! kan een goed teken zijn dus!

2. Nina010

Nina010 Bekend lid

Jul 20, 2008
    820
    0
    0
    hey perfection,

ik zie dat je nog een negatieve test hebt.. hmmmm goede nieuws is geen bloed toch? meid, de een test oas positief na een tijdje hoor. ik hoop het beste voor je! wanneer ga je een testje erop wagen? hier alles goed, wel meer afscheiding nog steeds maar lees dat meer vrouwen dat hebben. xxx

3. ladyjvm

ladyjvm Lid

Oct 21, 2008
    93
    0
    0
    kassiere
    huissen
    heeej nina...

ik hoop het want mijn testen zijn nog steeds negatief...

word gek :(

4. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

het zo heel goed kunnen dat je zwanger bent. maar vergeet niet dat je lichaam je ook flink voor de gek kan houden. dat heb ik zelf ook wel gezien. had ook zere borsten en slijm maar test was negatief.
    Hoop voor je meid dat als je gaat testen het positief is.

5. ladyjvm

ladyjvm Lid

Oct 21, 2008
    93
    0
    0
    kassiere
    huissen
    @per wij lopen gelijk! dus voor beide even spannend...of is bij jou de duivel al langs gekomen ?

6. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

he nin,

ja iderdaad negatief, ben net 2 uurtje geleden ongi geworden..Zucht..

ben er achteraf eigenlijk ook wel blij om want, als ik sommige verhalen lees dat meiden al een week overtijd zijn en niet weten waar ze aan toe zijn...nou we gaan gewoon naar de volgende ronde..
    ik heb nu natuurlijk ook wat meer geleerd via het forum hier....
    met jou gaat het goed?
    nou meid geniet er lekker van :)
    nog vreetkicken gehad hihi olijven, augurken of koekjes haha;)

xxx

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoi lady,

jaa de duivel is langs geweest Pffff..

De volgende de ronde hihi!

ga je morgen testen?

xx

8. ladyjvm

ladyjvm Lid

Oct 21, 2008
    93
    0
    0
    kassiere
    huissen
    nee denk vrijdag pas of anders zondag...
    Weetje zaterdag viert mijn man ze verjaardag en ik ben bang dat als we positief testen dat iedereen het zaterdag gelijk weet haha! mijn man lijkt soms wel meer dr mee bezig te zijn dan ik...
    hij vraagt elke dag (vanaf het vruchtbare moment) en zijn we zwanger , kunnen we al testen....mag ik het me ouders vertellen!
    echt die kerel maakt mij zenuwachtig hahaha...maar wel leuk :D
    dus weet nog nie of ik vrijdag ga testen of anders zondag...of ik moet ongi worden in de tussen tijd...

9. tessaa

tessaa Actief lid

Oct 13, 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    @ PER

nou meid ik ben blij voor je want je weet tenminste waar je aan toe bent en ik hoop dat het de volgende ronde raak is..

en ik kan niet eeder naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken want je MOET een verwijzing hebben....ZUCHT

maar kan het ook zo zijn dat ik tog misschien me ei heb gehad en dat het nu misschien wel raak is en dat ik dan weer niet ongi word of kan dat niet...?

me cyclus is nu al 53 dagen...ZUCHT dat kan gewoon niet als ik altijd optijd ben...

en ik heb gewoon geen tijd om de verloskundigen te bellen want ik werk van 9 tot 17.30 en moet om half 8 weg van huis want ik moet met de trein naar breda ik wer namelijk daar dus ik heb helemaal geen tijd om te bellen... en anders bel ik gewoon de HA weer hoor..

Aanstaande zondag ben ik 4 weken overtijd.
    hahah aan de ene kant moet ik er wel om lachen maar ja het is niet zo fijn om in die onzekerheid te leven. ik word nu gewoon liever ongi dat ik weet waar ik aan toe ben.

en heb pas 19 feb een afspraak met de ferliteitsarts dus ja duurt ook nog 4 maanden ofzo..ZUCHT

sorry dat het zo lang maar moest ik echt ff kwijt

Liefs xxx

10. Deebie

Deebie Bekend lid

Sep 29, 2008
    831
    0
    0
    ik ben ook helaas ongi geworden! had er goeie hoop op. pech gehad....

balen tessaaaa dat je nog geen duidelijkheid hebt!

11. micha13

micha13 Lid

Oct 26, 2008
    70
    0
    0
    Hoi allemaal

@ per weel beter dat je het nu bent geworden kan je inderdaad verder.

Ik ben ondertussen nog steeds niet ongi, geen sporen te bekennen
    Alleen veel plassen maar ja dat kan nog steeds 2 kanten op. Al geloof ik het nu echt niet meer. Dan had ik allang een positieve test moeten hebben

12. Olove

Olove Actief lid

Oct 23, 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @Nina010

Ik zie dat wij ongeveer gelijk oplopen..
    Ik had 2 dagen voor NOD posi getest en gister weer met de CB digitaal..
    Had jij ook voor NOD posi getest..Was je niet onwijze bang alsnog ongi te worden..
    Vandaag is mn NOD dag..toch wel een tikkeltje zenuwachtig..maar denk wel dat het goed zit.
    Heb nog testen liggen..dus ik ga zaterdag voor de vorm nog een keer testen..Het is nog zo onwerkelijk!

Waar heb jij last van momenteel?

Ik heb lichte krampjes..
    windjes
    Rommelige darmen
    's ochtends vroeg wakker
    veel dromen
    gloeiende wangen
    soms duizelig en wazig kijken

Pfff..vanavond karten met mn werk..kijk ik wel tegen op hoor

13. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ik denk dat je cyclus gewoon aan het veranderen is,anders had je idd allang een positieve test moeten hebben.Maar je baalt wel dat het zo lang duurd en dat je gewoon geen idee heb hoe lang het nog gaat duren voordat je dan wel ongie gaat worden

x angilla

14. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    met mij goed druk druk

wat jammer zeg perfection van je testje maar maak je niet druk je bent niet de enige we moeten samen snel zwange raken :)

15. Nina010

Nina010 Bekend lid

Jul 20, 2008
    820
    0
    0
    volhouden meid.. echt. is moeilijk maar enige wat je nu kan doen is afwachten..xx

16. Nina010

Nina010 Bekend lid

Jul 20, 2008
    820
    0
    0
    hey meid, wat balen! vind echt rot voor je. Maar probeer moed erin te houden voor volgende ronde he? en ik zou echt ovulatietesten aanraden hoor. heeft mij ook geholpen. xx

17. Nina010

Nina010 Bekend lid

Jul 20, 2008
    820
    0
    0
    Hoi, ja ik denk idd dat we bnijna gelijk lopen! ik heb 2 dagen voor mn nod negatief getest. en toen op mn nod positief en toen elke dag tot nu toe positief. Zit goed dus! ik herken je symptomen, heb heel veel slaap, darmen idd, bizarre dromen en veel trek.

probeer je genieten met karten doe gewoon voorzichtig.xx

18. tessaa

tessaa Actief lid

Oct 13, 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    pf vandaag heb ik ik ongi krampjes in em buik gehad en met (.)(.) doen zeer dus ik denk mijn ongi maar ja ik weet het het ook niet meer

liefs

19. Olove

Olove Actief lid

Oct 23, 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @Nina010
    Nou..gister was mn officiele NOD dag..en gekart natuurlijk..maar het laatste rondje niet meegedaan..veel te bang dat ik mn NOD zou opwekken..maf he :)
    Vanmorgen weer vet positief getest..zo blij..het zit er allemaal nog!
    Zometeen de verloskundige bellen!
    Het is nog zo onwerkelijk!
    Liefs

20. Nina010

Nina010 Bekend lid

Jul 20, 2008
    820
    0
    0
    fijn meid! ik ga de verloskundige maandag bellen voor een afspraak over week of 2 1/2 . dan krijg je eerst een intake en dan na 10 weken een eerste echo he? bij jou ook?

gisteren bij dokter geweest en die denkt dat ik 5-6 weken zwanger ben! nou ben benieuwd.. hihi

xx

Share This Page