Symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pinkgirl, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Nou hoewel ik er toch een hard hoofd in heb hier ook even een lijstje van mij:

ik zit op dag 25 van mijn cyclus die normalerwijze 30 dagen duurt.

Ik heb al de hele week :
    - zeer vermoeid
    - vlagen van misselijkheid
    - zere borsten (heb ik normaal ook, maar de pijn zit wel anders)
    - up en down humeur
    - sinds gisteravond menstruatiekrampjes (heb ik echt nooit voor mijn menstruatie)
    - heel veel honger hebben maar geen hap door mijn keel krijgen.
    - zin in andere dingen (ik eet ineens alleen maar honing en tomaten terwijl ik dat normaal echt bijna nooit eet)

Aangezien we al 2 jaar bezig zijn, en ik net deze maand voor de HSG moet, waarna we over een paar maandjes IUI krijgen, ben ik ietwat sceptisch, het zou wel een heel toevallig moment zijn!

Maar toch, ik hoop het zo! :D

2. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Hallo,

Ik zit hier met spanning mee te lezen leuk hoor!. Ik kan zelf over een aantal dagen ook testen maar weinig symptomen. Dus ben benieuwd.

Succes allemaal!

Grtjs Nanny.

3. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Hoi allemaal,

Ik zit de verhaaltjes hier even te lezen en dan voel ik toch ook de spanning stijgen. Mijn cyclus duurt nu al 39 dagen! Vorige cyclus duurde 35 dagen, dus ik durf nog nergens op te hopen. Ik durf dus ook niet zo goed testen ivm teleurstelling.

Ik heb wel het idee dat m'n tepels groter zijn en er staat wat spanning op m'n borsten. Ook ben ik op m'n werk rond 14:30 zo moe dat ik m'n ogen bijna niet open kan houden. Verder:

- hele rare, nachtmerrie achtige dromen
    - kramp i.v.m. stoelgang en moeite hebben met ontlasten
    - ben sneller geïrriteerd (maar heb ik ook vlak voor menstruatie)
    - pukkels (of soort vetbultjes) in mijn gezicht, terwijl ik normaal echt een hele gave huid heb!

Ik ben per 1 september gestopt met de pil....denk dat ik straks de kruidvat ff in wandel ;)
    Groetjes Cynthia

4. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Spannend hoor cynthia, Ik zou toch even een testje doen. De symptomen zijn er!

Succes ermee!

Grtjs Nanny.

5. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    ooh die dromen, dat heb ik inderdaad ook!

6. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb net de kruidvattesten in huis gehaald,ben benieuwd.

Ik heb zo'n last van m'n tandvlees,heb gewoon de halve nacht wakker gelegen erdoor.Ik heb al tig keer m'n tanden gepoetst,dan lijkt het heel even minder gevoelig en na een paar minuten begint het weer.Zou dit ook zo'n teken kunnen zijn, ik weet het niet meer.Ben sinds vandaag al de hele dag misselijk,lijkt niet over te gaan.

7. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Ja, dat was bij mijn beide zwangerschappen een teken dat ik bijna zeker wist dat ik zwanger was. Ik had dan altijd bloedend tandvlees. Omdat je lichaam dan meer bloed aanmaakt. En eerlijk gezegd hoop ik het nog een keer te krijgen hihi ;).

Succes ermee!

Grtjs Nanny.

8. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb bij mijn vorige zwangerschap (helaas mk) hier ook last van gehad,maar ik heb vlak ervoor m'n verstandskies getrokken gekregen,dacht dat dat daardoor kwam.Hmmm denk dat ik morgenvroeg toch maar een testje waag. Ik hoop het zo,na 3 jaar mag het wel.

Begint voor jou ook spannend te worden.

9. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Ik hoop het voor je 3 jaar is inderdaad lang, Ik vond twee jaar bij de eerste al errug lang. Bij onze tweede was het het echter de eerste keer al raak dan sta je ook gek te kijken hoor.

Heb je al een test gedaan? Of word het morgen de eerste. Spannend.

Ja nog een aantal daagjes ben wel errug benieuwd mijn cyclus is ook een beetje onregelmatig (da's lastig) Maar ben blij dat ie weer een beetje normaal is.Dus ik kijk wel wanneer ik ga testen.

Grtjs Nanny.

10. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Bij de eerste was ik zwanger door de pil.Bij m'n eerste mk was het in ronde 11 raak,maar is het hartje gestopt. Bij mijn 2e mk had ik een vaag 2e streepje, dacht eerst negatief, bleek dus toch positief een week na nod. Afgelopen vrijdag was m'n nod,heb donderdag negatief getest (denk ik,want ik had teveel urine gebruikt),controle streepje was ook vaag.Dus ik denk dat ik morgen een testje waag.

11. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Ik lijk op die foto in je album wel vaag een tweede streepje te zien maar ook veel roze. Ik weet niet van wanneer die is?

12. miss91

miss91 Lid

6 okt 2008
    34
    0
    0
    al 5 dagen overtijd en nog steeds geen teken van die :evil: :evil:
    had zondag neg. getest.. misschien nog iets te vroeg en had wel veel gedronken..

over een paar daagjes als het zo blijft ga ik nog maar eens testen :)

13. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Die in mijn album is van bijna 2 jaar geleden,die was toen positief is een mk geworden met 13 weken.

14. marra86

marra86 Lid

27 mei 2007
    54
    0
    0
    kapster
    amsterdam
    hallo meiden..

ik ben ook erg zenuwachtig en wil echt wachten met een testik ben zo twijvelachtig..
    ben moe heb veel hoofdpijn en gevoelige borsten maar die heb ik ook als ik ong moet worden..
    ik kan het ook ineens behoorlijk warm krijgen..

ik weet hetn iet ik wacht nog even af maar het is echt moeilijk...

succes iedereen..
    (K)

15. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Spannend allemaal dames! Hier nog steeds geen :evil: . Ik wacht gewoon af denk dat ik in het weekend nog een keertje test.

Succes allemaal!

16. Laan87

Laan87 Lid

14 sep 2008
    79
    0
    0
    groningen
    Ik ben vandaag ook 2 dagen overtijd. Al 2 keer negatief getest en nog steeds niet ongesteld. Word er gek van! Wel menstruatie pijn maar met vlagen en het is ook zo weer weg en heel licht. Ben begin september gestopt met de pil dus misschien is dit ook wel het ontpillen. Ik hoop het echt niet! Jullie allemaal succes!

xxjes

17. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ben vandaag 5 of 6 dagen overtijd en net weer een test gedaan en helaas weer negatief....pfffff
    Hoop dat ik snel positeif test of dat ik ongi word want dan kunnen we aan de volgende ronde beginnen!

18. blondie1979

19 jul 2008
    85
    0
    0
    utrecht
    Iedereen heel veel succes met afwachten....
    Ik moet zelf nog 5 dagen wachten voordat ik kan testen....
    Ik heb de laatste week wel een opgezette buik onder de navel en mijn borsten voelen heel zacht aan heel raar....
    Nou ja ik wacht nog maar even lekker af, hoop dat het zo is maar weet ik ben nog niet zo heel lang bezig dus hoef nog niet te gaan twijfelen aan iets!

19. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    marra86, wat een ontzettend rare banner heb jij :) Hahaha

@all, heel veel succes met afwachten...
    Blijven de rotste dagen van de maand. :(

20. marra86

marra86 Lid

27 mei 2007
    54
    0
    0
    kapster
    amsterdam

whahaha ik zie hetn u pas..
    ik weet niet wat ik ingevuld heb maar ik denk dati k dat ook niet wil weten hahaha

maar bedankt ik zal hem ff veranderen

Deel Deze Pagina