Hey Laan, Ik ben ook 2 dagen overtijd. Wil nu een keer een positieve test of gewoon ongi worden. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Succes in deze spannende tijd!
Ik voel me nu grieperig, maar lees ook dat dit een voorbode zou kunnen zijn. Ik weet nog dat ik een aantal jaren geleden dacht dat ik zwanger was. Op dat moment wilde ik het nog niet en raakte in de stress. Toen bleef die menstruatie een week of 2 weg en nu hoop je juist dat het wegblijft.
want had ongeveer een week voor mn nod (als ik uitga van 28 dagen cyclus) wat bruinverlies, heel weinig, 3 dagen.. en dat heb ik normaal nooit.. en werd misselijk, en buikpijn, hoofdpijn.. sinds een paar dagen hele gevoelige borsten enzo.. gevoel dat ik ong. moet worden maar ben nu al 5 dagen overtijd.. en ben zo moe.. mn vriend zei dat ook, dat ik ineens heel veel wil slapen en moe ben enzo.. en beetje opgeblazen gevoel.. nou had ik zondag getest, maar neg.. had alleen wel redelijk veel gedronken voor mijn doen.. en misschien was het nog te vroeg? maar ben volgens mij verder niet heel gestresst.. het is niet dat ik denk oh god, straks ben ik zwanger of wat dan ook.. ik wacht rustig af..
denk over 2 a 3 dagen dat ik dan misschien nog een testje doe.. ben alleen bang voor weer een negatieve
Je hcg verdubbelt geloof met de twee dagen. Dus is er inderdaad een grotere kans dat als je zwanger bent het wel kunt zien. Maar houdt er rekening mee hormonen zijn rare dingen hoor! Grtjs Nanny.
ik reken ook wel op een neg. want anders als ik heel positief ga denken is het nog meer een teleurstelling hoop maar dat die weg blijven om de goede reden en niet dat mijn lichaam me voor de gek houd