Symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pinkgirl, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss91

miss91 Lid

6 okt 2008
    34
    0
    0
    had voor mijn doen wel veel gedronken.. was toen bij mijn vriend blijven slapen... die ochtend verder niet naar de wc gegaan, ging s middags naar huis.. en heb het toen gedaan...

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik ga morgenochtend maar weer eens een test er tegenaan gooien. Hopen dat hij nu positief is. Word hier echt gek van. Wil duidelijkheid voor mezelf. Mocht ik niet zwanger zijn, laat dan die ongi maar komen, dan weet ik waar ik aan toe ben.
    Raar hoor die hormomen!
    Succes allemaal!

3. ika

ika Lid

13 okt 2008
    43
    0
    0
    Hoi meiden,

Volgend de banner was ik 8 okt vruchtbaar en 9 okt eisprong nu hadden we alleen de mogelijkheid om 8 okt te klussen.
    ik voelde 10 okt enorme krampen afkomstig van me eierstokken was echt niets anders.
    dus ik vermeod nu dat 10 okt mijn eissprong is geweest
    ook is er te lezen dat er rond een week na de bevruchting de innesteling plaats vindt.
    nu heb ik 14 okt en vandaag 15 okt last van mijn buik luikt alsof ik elk moment ongesteld moet worden krampen in me buik voelt gewoon raar onder in mijn buik.
    ik denk nu dus dat ik zwanger ben want heb dit nooit eerder gevoeld.
    mijn cyclus is om de 29 dagen dus ik word zeker rond deze tijd niet ongesteld.
    23 okt word ik al het goed is ongesteld ik kan bijna niet wachten met testen maar doe dit toch wel om teleurstellingen te voorkomen.

symtomen:
    krampen onder in mijn buik
    ik heb erg trek en honger
    wanneer ik een boterham op heb wil ik een uur later weer, het gevoel dat ik niet vol zit of dat ik steeds honger krijg?
    voel mijn anders dan anders
    heb echt het gevoel zwanger te zijn ik merk aan mij zelf dat ik heel vaak mijn hand op mijn buik leg zomaar!

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoelang ben jij al bezig Ika?
    Ik voelde ook een mogelijke innesteling, maar werd toch ongi. Kan altijd nog fout gaan bij de innesteling he?! Hou daar wel rekening mee.
    Succes!

5. ika

ika Lid

13 okt 2008
    43
    0
    0
    Hallo

ik denk dat ik zwanger ben
    heb last van krampen en branderig gevoel in en rond mijn onderbuik
    heb steeds honger
    voel me anders
    opgezett dikke buik
    als ik niet eet lijkt het alsof ik duizelig word
    op 10 okt weet ikvrijwel zeker dat ik een innesteling hebgevoeld
    normaal gesproken zou ik 23 okt ongi moeten worden ben benieuwd of mijn voorgevoel waar zal zijn
    want ik denk echt dat ik zwanger ben
    onbewust doe ik steeds mijn hand op mijn buik heel apart

6. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Spannend hopen dat je gelijk hebt!
    Ik helaas neit ben vannacht ongi geworden...
    Op naar de volgende ronde!

7. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ mercedes, EN! heb je al getest?

Ik was er even benieuwd naar.

Grtjs Nanny.

8. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Gadverdamme, wordt ik vannacht wakker van zulke pijn in mijn borsten niet normaal meer zeg :confused:
    Lijkt wel of iemand ze als stootkussen heeft gebruikt zo beurs helemaal, wat is dit nu dan weer? :rolleyes:
    Heb er nu nog last van en kan haast mijn BH niet meer aan zo pijnlijk, ze zijn ook voller geworden dat kan ik aan mijn BH merken en de blauwe aders worden ook steeds meer en meer zichtbaar, wat is dit toch verwarrend zeg Pfffffffffff.

9. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    hallo
    ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest heb een test voor blaasontsteking gedaan en een zwangerschaps test maar negatief dat was al me 4de deze week dus ik geef het op van mij mag die ongi komen en gaan we maar weer flink klussen

Gr Tessa

10. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Hallo Meiden

Ik ben idd heel erg blij achteraf dat ik zo snel heen ben gegaan want wat ik gezien heb daar ben ik echt héél flink van geschrokken.
    Ik heb een cyste op mijn linker eierstok zo groot als een ei, 4 bij 3 centimeter :confused:
    Aangezien deze hormonen uitscheidt werd ik niet ongi en kreeg ik idd zwangerschapssymptomen, ook is hij zo groot dat hij op mijn baarmoeder drukt, vandaar de vage krampen en vaak plassen.
    Sorrie maar ben er echt even goed kapot van, mijn man is net thuisgekomen van zijn werk om me op te vangen, dit is wel het laatste wat ik had verwacht maar ben wel blij dat ik nu meer duidelijkheid heb gekregen.
    Ik heb nu medicijnen gekregen voor 10 dagen namelijk Primolut N tabletten 5mg, die wekt tevens een fikse bloeding op waar ik volgens de gynaecoloog niet van moest schrikken zou héél heftig worden.
    Ik met over 3 weken, namelijk op 6 november weer terugkomen voor een echo om te kijken of het geholpen heeft, zo niet dan wordt ik direct de volgende dag geopereerd en halen ze op die manier de cyste weg maar dit was niet geheel zonder risico.
    Hij zit namelijk zo stijf om mijn eileider heen dat er een kan bestaat dat ik die in zijn geheel kan verliezen.
    Hij kon niet goed zien hoe het met mijn andere eileider was gesteld daar deze cyste alle ruimte innam op de echo maar het leek goed op het eerste gezicht.
    Pffff meiden, dit was wel het laatste wat ik had verwacht en ben nu ook erg bang dat onze kinderdroom in duigen zal vallen, echt deze hele week gaat er vanalles mis, kan het nog erger? :cry: :cry: :cry:

11. laila1986

laila1986 Actief lid

20 sep 2008
    218
    0
    0
    helaas ben ik vandag ongesteld geworden , op weg naar nieuwe ronde[/i]

12. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Helaas negatief getest,maar nog geen ongi te bekennen.laat de :evil: :evil: nu maar komen.

13. Laan87

Laan87 Lid

14 sep 2008
    79
    0
    0
    groningen
    Nou ik ben nu eindelijk ongesteld geworden. Klinkt heel raar maar ben er blij mee. Dat wachten word je ook niet vrolijk van. Weet nu tenminste waar ik aan toe ben na 3 keer negatief getest te hebben. Hee annie ben jij nu ook al ongesteld geworden of zit je nog steeds in spanning?

groetjes!

14. Belinea

Belinea Actief lid

6 jul 2008
    163
    57
    28
    Huismama
    Midden Holland
    Hier nog 1 die nog steeds overtijd is. OUdbloed is wel begonnen te komen. Dus het komt er wel aan.
    Vindt het alleen raar, want heb niet echt het gevoel ongesteld te worden. Heb vorige week en week daarvoor iedere keer steken en krampjes en nu nergens last van. Ja alleen dat mijn (.)(.) nog steeds erg jeuken en voller zijn. Heb een aantal dagen terug getest toen was het negatief. Ik haat dit! Van mij mag het komen!

15. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Nou meiden,

Ik heb gisteren negatief getest...

Mijn cyclus duurt nu al 40 dagen! Volgende week maar even langs de huisarts....

@ Mystic: heel veel sterkte meid! Wat een vervelend bericht.

16. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Mystic, wat naar voor je. Sterkte!

Vanmorgen weer negatief getest. Als het ik dit weekend niet ongesteld word ga ik maandag langs de huisarts. Om gek van te worden die onzekerheid!

17. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Ben ongesteld geworden.. Volgende ronde beter!

18. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    hallo mensen
    ik ben nu 7 dagen ovetijd en ik heb al 4keer negato\ief getest ik heb ook geen gevoel dat ik ongesteld ben. ik ben alleen heel erg chagi soms en veel plassen en me (.)(.) jeuken heel erg maar geen pijn.ik weet niet echt wat ik er mee aan moet..

liefs

19. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Misschien morgen even naar de huisarts?
    Kijken wat die er van zegt.

Grtjs Nanny.

20. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    nanny,
    daar ben ik al geweest en heb ik een blaasontstekings test gedaan maar die was ook negatief dus blaasontsteking is het niet nou toen maar een 4de test gedaan was negatief en toen kreeg ik te horen dat ik maar moest afwachten dus ik zei tegen die assistente als het er volgende wek niet is mijn ongidan kom ik terug zo doende

Gr Tessa

Deel Deze Pagina