Symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pinkgirl, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Misschien dat je dan bloed kan laten prikken?

grtjs Nanny.

2. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    nou ik heb me voor genomen om tot woensdag af te wachten en dan ook te testen als als het dan negatief is dan wil ik wel bloed laten prikken

3. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    dan weet je gelijk van heo en wat. Ben je allang gestopt met de pil?

4. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    ik ben gestopt met de pil september vorig jaat

5. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Dan kan het dat niet meer zijn toch? Misschien ben je wel 1 van diegene die later test. Ikzelf tesste ook bij beide een week later posi. Dan dacht ik zal wel weer een lange cyclus hebben want die heb ik er nogal wat! Maar dan bleven mijn (.)(.) gevoelig en dan testte ik nog maar een keer. En zwanger dus. Dus kan altijd nog. (ik hoop dat ik het nu weer heb hihi)

Ben benieuwd. Succes ermee.

6. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    hahaha ja ik hoop het ook voor je en ik hoop dat het bij mij ook eindelijk is want ik kan er niet meer tegen en nee het kan ook niet meer want mijn cuclus is regematig rond de 28 dagen dus en daar ben ik allang voorbij nu dus ik ga volgende week testen en maar hopen dat het zo is

7. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Ik hoop het ook voor je. De duimen draaien ;)

8. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    ja mijn duimen draaien ook ik laat het wel weten

9. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Dat is goed ik laat het ook nog wel weten. Ik had al getest natuurlijk nega. maar had gedacht dat ik een eerdere eisprong had. Dus misschien over een week ;).

Grtjs Nanny.

10. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Lieve Mystic, heel veel sterkte. Lijkt me heel naar om zo'n bericht te krijgen, maar vergeet niet: er is nog heel veel hoop! Je bent nu bezig om alles in orde te krijgen in je lichaam, en als dat weer goed is...weer positief aan de klus ;)
    Kan me voorstellen dat je het nu heel somber ziet allemaal.....maar er komen ook voor jou weer betere tijden aan!
    Heel veel sterkte *knuffel*

11. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    nany ik hoop het voor je succes volgende week je hoort het nog van mij

12. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hallo dames,

Ik heb een brandende vraag, en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Ik ben 5 okt gestopt met de pil, en ben vrijwel direct ongesteld geworden dat is bij mij heel onregelmatig. en 12 okt was mijn ongesteld heid over.
    Ik heb toen sex gehad met mijn vriend alle 2 de dagen na mijn ongi.
    En die dagen erna ook nog wel maar niet vaak. we zijn nu een week verder en we hebben allebei het idee dat ik zwanger kan zijn. de kans is er natuurlijk wel. ik was zo benieuwd of er al iets in mn buik zou zitten dus heb ik een test opgehaald maar daar kwam niks uit.
    vanmorgen heb ik weer sex gehad met mijn vriend toen ben ik daarna naar de wc gegaan, op het wc papiertje zat een beetje bruin roze kleurig iets. en heb de hele week al ontzettend last van mijn buik erge krampen.
    Ik kan nu niet ongesteld zijn want dat is nog maar net een weekje over.
    Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.

Liefs van kim

13. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    hallo kim
    het kan natuurlijk wel maar meestel ben je 14 dagen of 16 dagen naa je ongi het meeste vruchtbaar maar 2006 was ik ook oktober gestopt met de pil en in november was ik al 3 weken zwanger maar het was helaas een miskraam maar het kan dus wel

14. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoi tessaa,

ach jeetje dat is absoluut niet leuk.
    wat erg voor je..
    ben je ondertussen al mama geworden?

Ik heb al wat gezocht op internet voordat ik was gestopt met de pil, op de meeste sites waar ik op heb gekeken stond dat je 2 dagen voor en 2 dagen na je ongesteldheid het meest vruchtbaar bent... ik dacht dat ik dan de meeste kans zou hebben om zwanger te kunnen worden.
    Ik heb steeds ongelooflijk buikpijn en de roze afscheiding blijft, als ik naar de wc ga dan komt het alleen. anders niet.
    maar kan het dan bijvoorbeeld een innesteling zijn of?

liefs kim

15. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ tessaa, Ik ben weer begonnen aan een nieuwe ronde helaas. Baal er ook van dat ik zo'n lange cyclus heb maar goed. Kan mijn banner niet eens goed aanpassen gaat maar tot 38 dagen en ik heb een cyclus van 40. Maar goed.

Grtjs Nanny.

16. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    @perfection

kan misschien ik zou gewoon een testje wagen maar eerlijk gezegt weet ik het ook niet maar voor de zeker heid kan je het wel doen
    en ik ben nog geen mama ik ben nu bezig..en 8 dagen overtijd dus ik hoop het deze keer wel

17. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    @nanny

ohhh jammer meid ik hoop het voor je dat het deze ronde wel is maar ik ben nog steeds niks had gisteren avond echt knallende hoofdpijn en buikpijn ik moest ook heel er poepen (sorry voor me taalgebruik) en toen ging ik slapen en toen was het over.. maar ben nog steeds niet ongi

18. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    ik heb ook last van witte vloed en ik ben al bijna 2 weken overtijd ik heb ook gespannen en grotere borsten en het gevoel dat ik ongesteld moet worden

en mijn darmen hoor je heel de dag terwijl ik dit nooit had vorige week heb ik een test gedaan was positief daarna naar de dokter gegaan daar een test gedaan zelfde dag was negatief dus ik wacht nog even af dan weer een testje

19. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    :( :( :( :( :( dat is wel heeeel raar maar aan je sympomen te horen denk ik wel dat je zwanger bent hoor maar je weet nooit je eigen lichamm kan je voor de gek houden

20. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ik heb vandaag weer een test gedaan, weer negatief, nu wacht ik maar gewoon de 2 weekjes af. heb wel steeds ontzettende buikpijn en mn darmen zijn op de hobbel, voel me mega slap. nou ja we zien het over 2 weken wel weer. ben zo nieuwschierig dat ik gewoon niet meer kan w achten..

Deel Deze Pagina