Symptomen

Discussion in 'Zwanger worden' started by pinkgirl, Oct 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

@ Tessaa,

oke spannend dus:D

ik heb vandaag een test gedaan maar was negatief, terijwl ik zo een sterk gevoel heb dat ik zwanger ben....raar gevoel in mn buik enzo.. heel vreemd,

Nou ben benieuwd of je zwanger bent, laat maar even weten :D

2. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    ik ga morgen testen ik ben nu wel een klein beetje zenuwachtig/pff/ hihi

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

@ madeliefjuh

Ohhhh spannendddddd!

ik moet nog tijdje wachten, hoe ben je die tijd door gekomen hihi..ik ben zo ongeduldig..

Laat je het weten wat er uit de test kwam :D :D

4. tessaa

tessaa Actief lid

Oct 13, 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    @perfectionn
    ja ik laat het je zeker weten maar het kan goed zijn dat het wel zo is bij jou maar misschien te vroeg getest ik hoop het wel echt voor je hoor tja en van mij.... ik weet het iet heb 4 testen gedaan vorige week en allemaal negatief maar een meisje die een beetje spiritueel is zei tegen mij het is zo en ik moet op woensdag testen dan zie ik dat het positief is maar ja ik geloofde dat niet echt ik ging voor de gein zo'n paranost bellen ikke gevragen en ze zei ze krijgt meteen 10 dagen binnen en ze ziet wel een meisje met krullend haar maar ze kan niet zien of het in me buik is ja of nee want ''sommige'' dingen laten ''ze'' niet zien toen zei ze tegen mij doe een test als je 10 dagen ovetijd bent toen ging ik tellen en kwam ik op WOENSDAG uit wat dat meisje dus ook zei.......dus ik w8 en doe het op woensdag kijken wat er uit komt want ik vind het wel toevallig dat het alle 2 op woensdag uitkomt maar ja ik weet natuurlijk niet of ik het moe geloven maar ja we zien het woensdag en ik laat het je meteen weten wat het is.
    en sorry voor me lang verhaal maar moest er ff uit vond het wel grappig...
    Groetjes Tessa

5. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    jeetje tessaa,spannend.... Hoop voor je dat ze gelijk heeft.Wanneer heb je de laatste keer getest?

6. tessaa

tessaa Actief lid

Oct 13, 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    haaai mercedes
    me laatste test was afgelopen donderdag maar was vandaag ook ff snel langs de dokter gegaan en de assistente zei dat ik deze week nog 1 keer moet testen als het weer nega is en ik word niet ongi dan gaan ze me urine naar het ziekenhuis sturen om daar te kijken..en tja van ''hun'' ik hoop dat ze gelijk hebben...en jij mercedes jij bent ook al 10 dagen overtijd zie ik tijd voor een nieuwe banner? of weet je het nog niet?

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

@ tessaa,

GWELDIGGGG! hahaha dan zal het vast en zeker wel zo zijn dat je zwanger bent. en echt super toevallig dat ze allebei gelijk hadden echt grappig! dus over 2 dagen kun je een test doen....hOop echt dat de test positief is voor jou :D dan ben ik wel ontzettend jaloers dat ik nog niet een testje kan doen... ;)
    haha, ik denk steeds ik ben het, en de andere dag nee dat kan niet..zo gaat het steeds een beetje. mn vriend die heeft er het volste vertrouwen in dat het zo is. nou ja nog 2 weekjes wachten en dan kan ik ook eindelijk een goeie test doen, en hopen dat ie positief is. :)
    Heb je veel last kwaaltjes om het zo maar even te noemen..

liefs kim

8. tessaa

tessaa Actief lid

Oct 13, 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    @perfectionn

haha ja ik vond het ook zo toevallig en we zien het woensdag ik laat het je echt weten..
    nou ik moest zeg maar 13 oktober ongi worden en die week daar voor had ik wel krampjes in me buik en veel plassen en last van me rug dus ik d8 oke me ongi komt nou niet dus en nergens mee last van gehad nou gisteren in een keer had ik knallende koppijn en moest heel erg poepen en ik heb maagzuur veder niks meer

9. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @tessaa, Ik heb vorige week ook vorige week donderdag getest,helaas negatief. Ik wil deze maand niet meer testen,als ik 1 november nog niet ongesteld ben,dan test ik.Ik ben bang,dat ik mezelf voor de gek houd.

10. tessaa

tessaa Actief lid

Oct 13, 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    @mercedes
    hmmm oke oke als je het vol kunt houden dan vind ik dat wel knap :) maar laat het me weten...

11. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik ben nieuwsgierig hoe het bij jou afloopt,dus ik hou het hier wel in de gaten,zodra ik iets weet laat ik het ook horen. Of ik het volhoud,weet ik ook nog niet,heb hier nog een test liggen oejoej.

12. tessaa

tessaa Actief lid

Oct 13, 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    hahah ik hoop dat je dat testje kan bewaren toen 1 nov ik laat het je wel weten
    groetjes

13. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    het zijn nog 11 dagen,dus ga mijn best doen.

14. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

@ tessaa

haha.. nou wel grappig.
    Zal gaan duimen voor je :D
    Hm oke, ik heb ook steeds krampjes enzo en ongelooflijke steken, maar ja dat kan ook tussen mn oren zitten he als je eenmaal denkt dat je zwanger bent dan voel je van alles hahaha.
    Ik heb net dat progamma gekeken van bridget hoe wordt ik mama in amsterdam zuid nou jeetje, dan zou ik zooo ontzettnd graag willen dat het allemaal wat sneller ging en nu al zo een lief kindje in mn armen kon sluiten....dan kriebelt het echt.
    Mijn moeder houd stug vol dat ze denkt dat het bij mij wel een tijd kan duren...ben benieuwd mams heeft vrijwel altijd gelijk, hoop dat ze het deze keer fout heeft. :p

15. nanny

nanny Fanatiek lid

Jul 24, 2006
    1,392
    0
    0
    @hoi tessa mercedes,

Ik hoop voor jullie dat jullie snel meer weten, of posi natuurlijk of de volgende ronde, want het wachtten is echt frusterend! ( spreek uit ervaring ;) )

Succes meiden!

@perfection voor jou natuurlijk ook hopen op een posi testje.

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

@ nanny

Dankjewel:D

17. Laan87

Laan87 Lid

Sep 14, 2008
    79
    0
    0
    groningen
    Hee perfectionn,

Dat is wel grappig hoop idd ook voor je dat je moeder geen gelijk heeft! Mijn moeder zei altijd het tegenovergestelde dat ik erg vruchtbaar ben en dat ik snel zwanger zou raken. Hoop natuurlijk dat zij wel gelijk heeft! haha. Maar ik moet nog even wachten voordat ik kan testen eerst maar eens druk aan het klussen ;)

xxjes

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoihoi laan87

haha wat grappig. hoop ook inderdaad dat mn moeder deze keer geen gelijk heeft. haha en jou moeder het tegenovergstelde.. en inderdaad hopen dat ze daar dan wel weer gelijk in heeft...
    was het dan maar meteen pats boem en raak haha.
    Ben je al lang bezig voor een kindje dan?

liefsss

19. tessaa

tessaa Actief lid

Oct 13, 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    jaaaaaaaa vandaag weeeeeeeeer getest maar nog steeds nega en nog steeds niet ongi moet morgennaar de dokter want assistent zei dat de hcg al lang om hoog moest zijn gegaan als het zo was dus ja ga i morgen wel naar de dokter en kijken wat het is maar heb nog 1 testje hier liggen dus doe het morgen vroeg voor de zekerheid hihi

20. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

oeeeh spannend tessa,

MOrgen dan maar afwachten, hoop het echt voor dat de test morgen ochtend posi is :D

sucses morgen en we horen het wel van je:D

Share This Page