Symptomen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wendy1978, 8 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy1978

Wendy1978 Nieuw lid

14 jul 2008
    4
    0
    0
    Hallo, ik ben nu 4 maanden met de pil gestopt, en wil dolgraag zwanger worden. De eerste keer na de pil duurde het 34 dagen voordat ik ongesteld werd, de keer er op 28 dagen en de laatste keer was het 33 dagen. Ik zit nu op dag 29, en vind het reuze spannend. Durf nog niet te testen, want vorige keer duurde het ook lang. Ik ben wel sinds een weekje wat misselijk, beetje zere borsten, het gevoel te moeten overgeven maar ook weer net niet, en weinig eetlust. Kan dit een teken zijn dat ik zwanger ben? Ik vind het zò spannend. Maar je hoort ook zoveel, de ene heeft er geen last van, de ander wel. Soms denk ik wel eens beeld ik me deze kwaaltjes in omdat ik het zo graag wil? Wie o wie heeft dit ook...

Groetjes Wendy

2. meisje5581

8 okt 2008
    36
    0
    0
    Hoi Wendy,

Tsja ik ben er dus 1 met weinig symptonen, alleen nu 1 dag over tijd en net heel vaag positief getest (denk ik)
    Heb wel wat last van mijn (.)(.) en iets misselijk en vermoeid maar niet zo veel.
    enigste is dat ik de hele tijd trek had in haring
    :eek: en daarvoor niet haha

3. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hoi Wendy,

Als ik jou was zou ik maar niet al te blij zijn.. Ik hoop natuurlijk van harte dat je zwanger ben.. maar het kan ook ontpillen zijn. ik heb dat zelf ook gehad.. ik had echt alle symptomen die je maar kan hebben.. maar als je er te veel mee bezig ben dan gaat je lichaam je voor de gek houden dat is echt niet leuk want je bent zelf helemaal blij.. je denk dat het zo is en dan komt de telerustelling.. dus meis hoop dat je heel snel zwanger word.. maar verheug je niet te erg

4. Niet meer actief

dag lieve wendy

hier even een reactie
    je verhaal komt me erg bekend voor
    toen ik pas met de pil gestopt was, dacht ik ook elke maand dat ik zwanger was, was ook misselijk, borsten deden zeer enz
    bij mij was het zo dat ik er te veel mee bezig was

nu spontaan zwanger geworden en bijna geen symtomen
    alleen gevoelige borsten en totaal niet misselijk

succes leef met je mee

monique

5. Wendy1978

Wendy1978 Nieuw lid

14 jul 2008
    4
    0
    0
    Nou ik kan jullie mededelen, ik heb getest en ben zwanger! Ben erg blij, maar kan het ook nog niet bevatten...

Groetjes Wendy

6. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

gefeliciteerd wendy geniet van je zwangerschap

Deel Deze Pagina