Nog een week wachten, maar toch bijna zeker dat het raak is.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door frownupsidedown, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Mijn klachten zijn minder sterk dan de klachten die ik de afgelopen maanden had en die keren werd ik gewoon ongi. Nu heb ik nauwlijks klachten, maar toch het hele sterke gevoel dat het raak is.

Wie herkent dit?

Ik zit in spanning af te tellen tot ik mag testen en wordt helemaal gek van mezelf. En ik maak mijn man er ook helemaal hoorndol mee. Misschien dat ik hier een beetje m'n ei kwijt kan over dat verschrikkelijke afwachten. :)

2. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    nog een paar daagjes geduld.....ik hoop het voor je!
    :thumup: succes

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Heel bekent gevoel alleen eindigde het bij mij in een MK

4. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hier nog iemand die nu geen klachten heeft en normaal wel voor haar NOD :D

5. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Hoop voor je dat je gelijk hebt!

Ik ben zelf pas net "bezig", ben nog niet zo lang geleden gestopt met de pil en vind het ook allemaal erg spannend!
    Heb ruim een week geleden mijn eisprong gehad (denk dat tenminste gevoeld te hebben ;) ) daarna even kort wat donker gevloeid en heb sindsdien een zwaar gevoel in mijn onderbuik en sinds gisteren af en toe kramp. Denk dus ook af en toe dat het raak is, maar kan natuurlijk net zo goed van het ontpillen zijn.
    Al met al ben ik er dus ook continu mee bezig en kan pas komend weekend testen. Denk dat mijn vriend ook inmiddels wel een beetje gek wordt van mij :) !

groetjes en veel succes!

6. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hier hetzelfde. Heb normaal direct na eisprong enorme pijn in (.)(.) en nu nergens last van. Ook heb ik vaak hoofdpijn na eisprong, nu ook geen last van.... hoop het zo!

7. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hoi allemaal,

Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over aan het piekeren is.
    Zo leuk om hier al die verhalen te lezen.
    Ik heb een extra gevoelige test in de kast heb liggen. Zo een waarmee je in principe vanaf zes dagen voor je NOD kunt testen. Die test kan ik dus vanaf morgen doen, maar mijn man wil graag dat ik wacht to het komende weekend. Ik ben bang dat ik dat niet ga halen :oops:
    Ik ben zoooo ongeduldig.

Hmmm... Proberen om er niet aan te denken de komende paar dagen. Zal lastig worden, maar er zit niets anders op.

8. Meduusje

Meduusje Actief lid

24 sep 2008
    230
    0
    0
    advisor
    wat is de naam van die supergevoelige test? zo geduldig ben ik niet

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Geduldig of niet, die testen werken niet bij iedereen.
    www.sensitest.nl kun je ze bestellen.
    Ik heb hem toen 4 dagen voor NOD gedaan en hij was negatief.
    Op de dag zelf wel positief maar helaas ging het mis.

10. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Hallo allemaal,

Ik heb ook een ultra gevoelige test gedaan 6 dagen voor mijn menstruatie. Die test heet matcare als je dat bij google intypt kom je op de pagina waar je hem kan kopen. Je heb hem ook binnen een dag in huis trouwens. Maar bij mij was hij negatief. Misschien wel te vroeg getest, aangezien er nu nog weinig hormonen aanwezig zijn.

Ik ben nu vanaf donderdag onwijs moe. En vooral in de avonden een gek gevoel in mijn buik. Beetje zwaar gevoel, heel licht kramp zoiets. Heb vorige week ook steekjes gehad. Herkent iemand dit?

Ik zou deze week eigenlijk mijn PMS hebben maar ik merk daar tot nu toe nog niks van. Soms wel wat snel geirriteerd. Maar anders als in mijn PMS. Dan ben ik echt depri. Ik ben dus ook onwijs aan het piekeren of het gelukt is. Het is pas onze eerste poging. Maar ben wel al 9 maanden van de pil af.

Groetjes

11. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hoi, hoi.

Ik heb ook de Matcare test besteld, maar wil voorkomen dat ik misschien te vroeg test, dus ik wacht nog een paar daagjes. (met moeite hoor)

Ik heb afgelopen week ook kramp gehad en twee dagen een miniem klein beetje bloedverlies. Heb de huisarts gebeld en zij zei dat het of ovulatie of innesteling kan zijn, dus ik ben nu extra op mijn lijf aan het letten, maar zoals ik in mijn eerste berichtje al zei heb ik veel minder duidelijke klachten dan voorgaande maanden. Afwachten dus.

dumdidum...

12. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hey Fleur,

vreemd maar ik herken het wel,ben nog niet zover in de cyclus heb vorige week vrijdag m'n eisprong supergoed gevoeld, Vanaf die dag heb ik ook zo'n soort van zwaar gevoel, en vandaag kreeg ik een flinke steek,duurde maar enkele seconden maar leek eeuwig. Normaal voel ik helemaal niets,ben ook een tijdje niet geweest tot nu.

ben benieuwd.

13. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

4 sep 2008
    253
    0
    0
    Heel herkenbaar dit allemaal! Heb 2 mnd geleden een miskraam gehad en na curretage had ik direct normale cyclus weer. Heb nu ook vage klachten die ik bij vorige zwangerschap ook had (moeheid, veel plassen, gevoelige borsten, gespannen buik). En kon ook niet wachten met testen, vanochtend test gedaan, helaas negatief. Maar heb toch stille hoop dat ik te vroeg getest heb en dat het wel raak is. Heb dat gevoel namelijk wel heel erg sterk!

14. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Haai,
    dat gevoel had ik ook regelmatig afgelopen maanden :D en nu deze ronde niet en zie banner :) dus je weet het nooit...
    Spannend hoor! Liefs Inger

15. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hey Tinkelbel,

Ik zag dat je net overtijd was. Ga je testen of zit :evil: eraan te komen?

Ik heb sinds vandaag troebele urine en ik weet dat mijn mams dat ook had toen zij in verwachting was van mijn broers en mij, dus ik hou m'n vingers nog steeds gekruist.
    En die schat van een man van mij werd vanochtend wakker en zei "we krijgen een dochter". Had 'ie namelijk gedroomd.
    :)

16. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik voelde ook niets vanaf mijn eisprong tot NOD, wel was er iets gaande in mijn borsten. Nu zijn ze wat gevoeliger. Ik heb ook vier dagen voor NOD getest en zag een heel licht streepje. Ik kon nog niet echt blij zijn want dan is de kans groot dat het alsnog fout kan gaan. Ik had gisteren hele duidelijke test en word er steeds meer van bewust dat een mensje in mij groeit.

Succes allemaal, ik zal duimen.

17. minime25

minime25 Lid

14 mei 2008
    48
    0
    0
    klassenassistente
    Gelderland
    Spannend zeg voor degenen die bijna hun nod hebben maar nog niks voelen! Ik heb volgende week mijn nod. Volgens de berekening van de gyn (14 dagen na je ei) 8 okt en volgens de banner 11 okt. Dus afwachten!

x

18. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik belde vandaag de huisarts,omdat ik zo'n opgeblazen gevoel heb,dacht misschien wel een buikgriep ofzo,maar dan zou ik diarree moeten hebben en dat is niet het geval,dus maar afwachten. Mijn nod is 11 oktober.

19. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Nog een aanmelding voor geen klachten voor NOD... We wachten nog een nachtje af..

20. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Hier ook heel sterk het idee dat het raak is...voelt anders dan de vorige keren. (Maar stiekem met mezelf afgesproken dat als het toch niet zo is..ik denk dat het dan begin 2009 raak is?!)

Succes voor iedereen, ik ben hard aan t duimen voor jullie!

Deel Deze Pagina