Hallo allemaal, ik heb een vraag, kun je ook al misselijk zijn voordat je positief test, ik ben vanaf gistermiddag met vlagen kots misselijk en veel kokhals neigingen. Soms heb ik ook wat steken in me lies, onderin me buik en me borsten. Vanmorgen negatief getest, kon ook niet anders eigenlijk ik moet nog een paar dagen wachten, maar ik kon het niet meer laten Liefs
ey hoi Ikzelf had het ook dus het kan best zijn hoor. Je zult nog even een aantal dagen moeten wachten voordat je kunt testen. Ikzelf heb namelijk al een paar keer getest voor mijn ongi maar er kwam elke keer negatief uit.Ik kon ook niet wachten hoor want het is ook zo spannend! Ik zal voor je duimen meid! Laat je het nog even weten? Liefs Angelgirl
Dankje wel Jeetje spannend hé? Ik voel me ook zo raar bah heb van die klamme handjes terwijl ik het best wel koud heb:S Ik vond me tempratuur ook wel hoor (37,3) Bedankt voor je reactie, Liefs
dag meid -------------- ik heb er ook last van heb in mijn onderbuik steken en mijn lies ook mijn borsten zijn pijnlijk en tepels ook gegroeit misselijk vooral smorgen stemwisselingen warm gevoel maar tegelijk koud aanvoelen heb ik al denk bijna 2 weken kan pilverschijnselen zijn of mss zwanger dit weekend testen ze groetjes
Ja je zit indd behoorlijk in spanning! En je wil het ook zo graag weten Hoelang ben je bezig om zwanger te worden? Groetjes!
Hoi meiden, ik heb exact dezelfde klachten! Ook een aantal dagen spierpijn, stekend gevoel in liezen, onderrugpijn en steken in mijn borsten.. Ik ga morgen een testje wagen aangezien mijn cyclus erg onregelmatig is.. Ben nu in de eerste echte ronde ook, allemaal zo nieuw en spannend he Hoop dat we alledrie posi mogen testen dames
Mijn banner klopt maar ik heb geen idee wanneer mijn ei precies geweest is Maar als ik naar mijn lichaam luister kan ik er wel eentje wagen Nu is t wachten op de post..
Spannend! Laat je 't wel ffies weten? Ik heb gister nog een test gedaan, en ik wacht nu netjes tot zondag of maandag (wat zeg ik ) hahaha Succes
ja ik laat t weten, heb mijn ochtendurine al klaar staan 8) Ga je t volhouden tot t weekend? Ik red t ook nooit hoor haha Tot zo!
heykes --------- ik hoop dat je test positief is hoor denk dat dit weekend voor vele hier op forum grote dag gaat zijn liefst nathalie
Had ik ook last van, alleen testte ik wel positief 7 dagen voor nod. Maar iedereen maakt in een andere tempo hcg aan. Spannend hoor dames...