Hoi Hoi.. vorige weekend... een dag of 5 na mijn eisprong.. had ik twee dagen steken bij mijn schaambot.. nu kreeg ik gisterochtend menstruatiekramp die alleen maar erger werd, kreeg er savonds ook misselijkheid en duizeligheid bij en of dat niet erg genoeg was heb ik ook nog eens de hele avond om niets zitten huilen... vanochtend is het alleen nog misselijkheid,knallende koppijn en als ik lig nog buikpijn... zouden dit zwangerschapssymptomen zijn? Mijn NOD is over 6 dagen. xxx Kaatje85
hoi hoi. nou ben een dag over tijd.nog steeds rare klachten.. misselijk, bij slikken gevoel dat er iets in mijn strot zit... ongi krampen en steken bij mijn schaambot :s zou het dan toch een keer raak zijn? had vorige week een negatieve test.. nu maar een paar daagjes wachten xxx
Maar als je een dag over tijd bent kun je al testen. vorige week is mischien te vroeg geweest. Ik ben nu wel nieuwschierig (hihi) Gr scootermuis
Kaatje dit klinkt wel heel spannend hoor meis! bal in strot heb ik ook weleens gehoord, alsof je de hele tijd moet slikken. hihi ga nu een test kopen, dit kun je ons hier toch niet aandoen die spanning
haha heb een test boven liggen alleen blijkt het merk niet helemaal betrouwbaar te zijn ( hoor ik dan) maar wacht het nog even af... heb net wel een tampontest gedaan en zat geen bloed op xxx
heb toch een test gedaan..weet niet of ik nu echt een heel dun licht streepje zie staan of dat ik het graag wil zien.. mijn vriend durft het ook niet te zeggen dus ga nieuwe testen bestellen en dan over een paar dagen nog een keer proberen. xxx
Nieuwe test bestellen!??? WAAAAAH.... zolang zou ik echt niet kunnen wachten als denk dat de test onbetrouwbaar zou zijn. Kzou gelijk een nieuwe test kopen bij de drogist op de hoek Ik weet, geduld is een schone zaak maar die is dus bij mij echt ver te zoeken Succes morgen met je eerste echo morgen, Summer Spannend allemaal Groetjes, Gerrina
hahaha gerina, zo ben ik dus ook. bestellen nou dan slaap ik dus niet meer drie dagen. spannend hoor kaatje..... We horen vanmiddag de uitslag wel toch