Dank jullie wel... raak er steeds meer van overtuigd dat het geen licht steepje was maar het voorgedrukte streepje.. het is ook een k*t merk dus wacht die andere testen nog even af xxx
Ik dacht bij mijn eerste test ook dat ik gek was en dat het alleen een voorgedrukt streepje was. Wat ik vervolgens heb gedaan met die test is het omhulsel eraf halen, zodat je beter (zonder venster) kunt kijken of het een streepje is. Volgende morgen met digitale test van CB gedaan en er verscheen in beeld "Zwanger"! Ik wens je veel succes met je test!!
Oef spannend, maar streepje is streepje Een voorzichtige felecitatie van mijn kant!! als je morgen met ochtendurine test, moet het vast een duidelijker resultaat opleveren. Liefs Elf
heb geen testen meer in huis.hoop ze morgen of vrijdag binnen te krijgen en dan van het weekend weer testen... de spanningen gieren nu door mijn lijf hahaha... zou het dan eindelijk na zo lang wachten...
Tjeeeeehh Kaatje!!! MAAK ME GEEEEEEKKK!! Jij moet toch echt van je eigen een engelengeduld hebben. Pfffff... dat jij dat kunt zo lang wachten tot het weekend??? Zeg me waar je woont, ik breng je er een haahhha Liefs
hahaha.. je woonplaats komt me niet bekend voor dus het zal vast niet om de hoek zijn... ik wacht nu al 16 maanden... die 2 dagen moeten ook nog wel lukken ... xxx
Lieve Kaatje, Nee het is niet om de hoek, ik woon in Limburg. Maar heb het er bijna voor over!!! Ik ga nog zeker aan je denken als ik straks op bed lig. Ik hoop het zooooo voor je!! Liefs en x
hahaha.. neem je dan wel de toeristische route hahaha... vind het echt super lief dat jullie zo met me mee leven... alvast weltrusten...xxx
Ik zou het dus echt niet kunnen he!!! Ik hoop zo voor je dat dat lichte streepje een zwanger streepje is!! Liefs Kim
hallootjes... ben ik weer. moest gister van 9 tot 9 werken dus had geen fut meer om achter de pc te kruipen..heb de testen in huis... ben nog steeds niet ongi, dus 3 dagen overtijd doe morgen of zondag de test... xxx
ow ja had me trouwens nog laten pendelen van de week en kreeg vandaag de uitslag... Nu zwanger van een meisje xxx