Hoi allemaal, We hebben op 22-6 voor de eerste x onbeschermd seks gehad. Dat was een paar dagen voor mijn periode, en volgens alle regeltjes die ik overal lees kan het dan niks zijn?? Daarbij werd ik ook gewoon ongi daarna, dus niks lijkt me.... Maar goed de week na de seks, echt 4 nachten op een rij hartstikke misselijk geweest. Constant gerommel in mijn buik en darmen, rugpijn in mijn onderrug...en een hoofdpijn! Ook veel moe en een ijzersmaak zo nu en dan. Vorige week zaterdag (ja eigenlijk te vroeg) getest en het was negatief. Aanstaande zaterdag wil ik toch maar weer gaan testen, want op mijn ongi hoef ik niet te wachten. Als ik geluk (ongeluk dan ) heb komt ie binnen een half jaar weer (natuurlijk). Ik voel me zon dom ei, verstand zegt...het kan niet en je bent een aansteller. Maar mijn lichaam is een heel ander verhaal, al die dingen niet eerder gevoeld bij ongi of iets dergelijks....twijfel zo. T zal wel zijn omdat je er nu zo op gefocust bent ofso...dat je al die dingen voelt? Wat denken jullie?
Je lichaam kan je zomaar voor het lapje houden!! Wij waren bezig voor de eerste, en elke maand dacht ik wat te voelen (misselijk, raar smaakje, opgeblazen gevoel, etc..), maar het mondde toch wel elke maand uit op ongesteldheid.. Tot de 8e maand!! Toen was het raak!
Hoi Guusje, je bent zo te lezen dus nog maar heel kort van de pil af. Op 22-06 de eerste onbeschermde sex schrijf je. Het zou natuurlijk hartstikke leuk zijn als je zwanger zou zijn. Maar als ik dit zo lees dan kan het ook best spanning zijn. Ik weet nog dat ik nog maar net gestopt was met de pil (januari van dit jaar) en dat ik ook ineens dacht: nu kan ik zo zwanger worden. Ik vond het zo'n raar en ook wel een beetje een eng idee om zwanger te raken dat ik er gewoon misselijk van werd. Dus daar kan het best mee te maken hebben!
bedankt voor jullie reacties! Daar ben ik zelf ook bang voor ik hoop zo dat ik wel zwanger ben!! Nu het idee zich dan gevestigd heeft in mijn hoofd, ben ik er constant mee bezig. Voel me erg dom, waarschijnlijker nog dommer als zaterdag de test negatief is.... Sorry voor mijn gezeur hoor, zijn nog maar net bezig en bij sommige gaat het best moeilijk lees ik hier...heb nog helemaal niets te klagen!! liefs
hoi Guusje, Helemaal geen rare gedachtes hoor! Ik ben net ook van de pil af, dit is ronde 1 maar ben er ook erug mee bezig... morgen mag ik "testen" maar wacht eerst mn ongi af, als die er zaterdag nog niet is ga ik pas testen.... Ik voel ook van alles, herken alles wat je schrijft.... het is ook zo spannend allemaal! ik probeer er toch maar niet zoveel aan te denken... hoe moeilijk dat ook is.....
woei ook spannend! Zal voor je duimen zaterdag, zou toch tof zijn he...1e maand geslaagd. Maar ja maar niet teveel hopen, is de teleurstelling niet zo groot. Fijn dat jij het ook zo herkent, voelt al iets minder dommig bedankt!
Sinds twee dagen nu ook een constant stekend gevoel in mijn onderbuik, beetje richting mijn lies. Mijn darmen rommelen maar door, maar ben niet meer misselijk geweest....pff verwarring
nou, allemaal hersen spinsels...niet zwanger blijkt met een testje. Ga proberen om me er vanaf nu maar niet meer zoveel op te focussen...maak mezelf helemaal gek
@ guusje, wij zijn ook eind juni begonnen en net me sprong gehad, en continu geklust enz. Nou heb ik sinds gisteravond ook mega kramp in me buik enz. Maar ja het lijkt me zo onwaarschijnlijk dat het nu al raak is. Maar ja ook ik ben er flink mee bezig dus daar kan het ook aan liggen