He, job, geweldig zeg, een man die de test gaat halen en dan ook nog eens lekker meedoet met de stress-vreetbuien....kun je mijn man niet overhalen om dat ook te doen? Die houdt steeds vol dat hij niet zenuwachtig is maar slikte wel wat weg toen ik uiteindelijk toch ongesteld werdt.... Ik duim voor jullie hoor!!!! *en voor de rest ook natuurlijk!!!!!!
Hey meiden ik zou eigenlijk wel willen testen, maar is het nu nog tevroeg : Ik ben zo nieuwschierig, gr,manon.
Ik zou als ik jou was nog even wachten Manon. Grote kans dat je nu zoiezo negatief test omdat er nog te weinig hcg in je urine zit Groetjes Joyce
Ik zou ook nu al wel willen testen, maar ben inderdaad bang dat hij dan in elk geval negatief aanwijst. Toch maar proberen te wachten tot zaterdag ! (al is het moeilijk, vooral als de tests in de kast liggen ... )
Probeer gewoon netjes te wachten...enja ik weet het is moeilijk! En 10 dagen voor je NOD testen heb je een hele grote kans dat je negatief test, dus dat zou ik al helemaal niet doen.
*lacht hardop achter de PC* De test halen viel niet zo mee hoor, ik durf niet eens een pizzaboer te bellen of in een bioscoop naar een bar te lopen als er niemand aan staat... Dat moet je manlief maar niet vertellen hoor, want dan gaat mn macho gehalte naar de maan (voor zover dat natuurlijk al niet het geval is als je op een zwangerschapsforum zit en enthousiast pure bonbonbloc zit te eten omdat je zenuwachtig bent voor de test in combinatie met het 5 dagen overtijd zijn van je lief).
Oke meiden ik wacht dan wel Ik vind het bij jullie ook zo spannend, en nu ik bijna mag testen Maar jullie hebben wel gelijk, het is tevroeg bedankt gr.manon.
jeetje ik ben laat..film gekeken dus nog op.. Heb momenteel vreselijk pijn in mijn linkerkant van mijn buik..en ik ben kotsmisselijk... Symptonen? Ik weet het niet..maar de pijn is niet echt fijn...rare plek ook..linkerkant van mijn buik..lijkt meer mijn nieren ofzo..
Wij hebben dus vanochtend getest.. nou ja... vannacht eigenlijk want we hadden echt geen geduld meer . Helaas en tegen al onze verwachtingen in was de test negatief. Toch vreemd.. saskia is wel alweer een paar daagjes overtijd (en ze slikte de pil nog)... Misschien een in de war zijnde hormoonhuishouding, of misschien horen 'we' bij die 0.001 procent *grinnik* Als het niet komt dan over 3 dagen nog maar eens testen met verse frisse ochtendurine. njam.
en die gedachte is bij ons vannacht ook al diverse malen op bezoek geweest idd ben alleen bang.. normaal met de pil word ik zowieso bijna niet ongesteld.. dat het deze maand iets minder dan normaal was.. ergo niets is wel eerder gebeurd dat er bijna niets kwam maar helemaal niets is wel erg weinig zegmaar het is wel apart tho de planning was stoppen over een half jaar ofzo maar geloof dat we daar beiden nu nie tmeer zo veel zin in hebben alsin.. niet het stoppen.. maar dat halve jaar wachten
Nou Saskia dan stop je toch gewoon Toen ik de pil slikte had ik ook bijna geen Maarja, ik wil graag een kleintje er bij , dus even door bijten maar succes gr.manon.
mja ik moet dat toch even bedenken voro vanavond en ik weet al wat job denkt.. dus ik zie het nog wel gebeuren zo ergens voor vanavond *grin*
*grinnik* nou ja, we waren allebei best teleurgesteld... en wie weet, we weten het nog niet zeker of de nee een definitive no is
Maar Saskia als je zwanger bent moet je wel gelijk stopppen met de pil hoor Wanneer had je moeten krijgen : Want ik heb het even om gezocht en je moet een paar dagen na je testen Dus over een paar dagen toch nog maar een teste doen gr.manon.