Ik wist het meteen dat ik zwanger was de laatste keer, ik had heel veel last van mijn heupen en rug, maagzuur (komt ook voor aan het begin van je zwangerschap door je hormoonhuishouding die verandert) misselijk en ik voelde een soort balletje in mijn buik, een soort vulling. En mijn borsten hadden een soort kriebel, alsof de melk toeschoot. Helaas liep het af met een vroege miskraam maar ik was wel zwanger Nu ben ik in ronde 3 en bekijk alles heel anders, de eerste keer wilde ik graag en liep het mis en de tweede keer dacht ik van alles te voelen maar dat waren nog naweeën van de miskraam, als ik nu dingen ga voelen ga ik niet meteen denken dat ik zwanger ben... eerst maar eens overtijd zijn Liefs Wendy
Hallo, Ik weet ook niet of het met de zwangerschap te maken heeft. Maar de droge ogen en de bibber heb ik nog nooit eerder gehad. Heb ergens gelezen dat ook met zwangerschap je vlies van je ogen veranderd dus mischien. En heb hier gelezen dat meerdere vrouwen het hebben gehad. Dus mischien had het er mee te maken. Is nu trouwens weer over. De symptonen zijn bij mij heel varierend...iedere dag wat anders. Gisteren enorm emotioneel. Had een sjaal van 3 euro laten liggen in restaurant tijdens een afspraak en toch een drama queen Had gewoon tranen in mij ogen dat ik hem kwijt was. Mij man had zoiets van neeej dit kan niet, en ik besefte zelf ook wel dat het nergens om ging maar toch wat vond ik het toch erg gr. cassandra
Ik heb de laatste paar dagen zo'n last van een "borrelende buik" heeft iemand daar ook weleens last van (kan dat bij zwangerschap horen) is misschien een domme vraag maar vind het zo raar!! groetjes Femmy
Ik heb net gelezen in de vraag aan de VK dat dat er gewoon bij kan horen. Antwoord van de VK: Plopjes en borrels komen waarschijnlijk uit je darmen, die veranderen ook in activiteit door zwangerschapshormonen. Als je inderdaad zwanger bent kun je een verloskundige bellen, je kijkt gewoon in het telefoonboek op op internet naar de verloskundige bij jou in de buurt.
Nou ik borrel en plop al 3 weken (zijn heel waarschijnlijk mijn darmen) Heb ook erg last van mijn maag Maar helaas was de test donderdag toch echt negatief En heb ook nog steeds geen ongi En ook geen tekenen dat ik ongi ga worden ??????????????????????????????????????????? Ik snap er helemaal niets van Groetjes Lovely
Wat raar jho Lovely je zit toch niet in de eerstw ronden je ben toch al verder : Dan kan je over een paar dagen nog een testje tegen aan gooien : Nou we horen het nog wel , raar hoor : succes. gr.manon.
Ik laat het wel weten als ik iets meer weet Manon ik zit in ronde 5 staat ook boven mijn plaatje Maar we wachten met spanning af Groetjes lovely
pfff ben echt misselijk nu, had heel de dag al een raar gevoel en er rommelt heel veel in mijn buik, hoop in ieder geval niet dat het een griepje is..
Misselijk van een zwangerschap komt meestal als je 1 week overtijd bent... meestal wat later.. Duimen maar.. ik hoop voor jullie dat het geen griepjes is jakkes groetjes
Dat is niet te hopen! bah! even offtopic: hoe is het nu met je zoontje? las net ergens dat hij ziek is?
Ja Natasja niet zo best Hij heeft donderdag koorts gehad van 39.4 en heeft gelijk een koorts stuip gehad, en naar het ziekenhuis Hij heeft vanaf dinsdag niet gegeten, en als hij iets eet komt dat er weer uit Ik moet hem nu echt in de gaten houden Hij is nu nog ziek, hij is 5 jaar, en dit is zijn 6 de koors stuip pfff word er niet goed van Dankje Natasja dat je het vraagt liefs manon.