Wie ook laat in de middag misselijk

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nadesy, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier s'ochtends nog niks aan de hand kwa misselijkheid *FF Afkloppen* maar meestal einde van de middag avond dan merk ik het wel vooral na het avond eten,ik zit sneller vol.kan dan niet meer aan het eten denken wat ik heb gegeten want word dan echt misselijk,en meestal paar uur laten beginnen mijn darmen tekeer te gaan,en ben ik aan de dia,

nog meer meiden last van?was gewoon ff benieuwd :D

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik was ook met name smiddags en savonds misselijk...wat nou ochtendmisselijkheid ;)

3. MamaInSpee1979

MamaInSpee1979 Actief lid

7 apr 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    Heel herkenbaar, aan het einde van de middag kwam het opzetten, kon ik naar huis om te gaan koken (wat dus echt niet meer wilde lukken) om vervolgens nog misselijker op de bank te ploffen. Bij mij ging het gelukkig vanaf week 17 over.......

4. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    Yep, hier ook heel herkenbaar. De ochtend ben ik ook wel misselijk en spugen, daarna gaat het beter tot een uurtje of 4 en dan weer mis tot ik naar bed ga, bah :(

Heb nu wel pillen, had al 5 weken geen avondeten meer op en elke dag een paar keer spugen, niet fijn.

In het begin leken ze erg te helpen, maar na 2 dagen werd het weer slechter. Nu blijf ik wel misselijk maar hoef ik in ieder geval niet meer te spugen gelukkig.

Maar goed, ik wijd uit merk ik......

Succes, ik hoop dat ik er met een paar weken vanaf ben. Bij de eerste tot 16 weken ongeveer.........

5. Mickys

Mickys Actief lid

30 okt 2005
    339
    0
    0
    Week 6 t/m 9 hele dag misselijk.
    Week 10 t/m 11 vanaf 15:00 tot slapengaan misselijk.
    Week 12 vanaf avondeten tot slapengaan misselijk.

Joepie, het gaat de goede kant op!!!!!!!

6. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ik was ook niet 's morgens misselijk maar vooral 's avonds. Na het avondeten kon ik inderdaad niet meer aan het eten denken dat ik net ophad want dan moest ik zeker en vast spugen haha. Koken lukte me ook heel moeilijk!
    Dit is nu al over hoor. Ik loste het trouwens op door 's middags meer te eten want dan had ik reuzehonger!

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hier smorgen ook niet misselijk maar s'avonds en zeker na de warme maaltijd ben ik echt flink misselijk. Ga van ellende dan maar vroeg naar bed.

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hier de hele dag door misselijk, en bij vlagen.. Vandaag heb ik een misselijke dag helaas.. en ook een beetje lichte hoofdpijn, jak

9. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb gelukkig (nog) niet echt last van misselijkheid maar wel smiddags zo vanaf 4 uur dat ik me niet echt lekker voel. Mijn buik/darmen zwellen dan ook op (lijk wel 15 wk zwanger!) en ik heb helemaal geen trek meer in eten.
    Gelukkig lukt het meestal wel om wat te eten (zonder spugen oid) en zakt het savonds weer wat.
    Ben benieuwd wat de komende weken zullen brengen....

Deel Deze Pagina