Last van mijn Darmen & Navel?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Muisje1981, 27 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Ik voel dingen die ik niet eerder heb gevoel of het van een zwangerschap is dat weet ik niet kan netzo goed iets anders zijn :(

Mijn darmen rommelen heel erg, ik voel ook overal steken in mijn hele buik. Mijn schoonzus is zwanger en die heeft last richting haar maag boven de navel zeg maar, heb ook zoiets.

En dan dat trekkerige rondom mijn navel heel apart, heb het nog niet eerder gehad. Ontlasting is goed, geen probleem tot nu toe.

Hoop stiekem op iets pos. :D

2. gavor

gavor Actief lid

26 jul 2006
    103
    0
    0
    Limburg
    Last van de darmen had ik ook,rond de innesteling
    maar of dat wat goeds betekend kan ik je woensdag pas zeggen,
    dan is mijn NOD-dag.
    Rondom de navel heb ik niks geks.
    Heb jij daar toevallig een litteken?
    Ze zeggen wel eens dat je hier last van kunt hebben als je zwanger bent.

Ik duim voor je !

3. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    De pijn rondom de navel krijg je pas als de baarmoeder die hoogte heeft bereikt. Dat zegt mijn vk. Ik heb dat zelf ook gehad namelijk, ze zei dat bij de ene het litteken wat wij navel noemen gevoeliger is als bij de ander en dat het pijn kan gaan doen wanneer de baarmoeder dit plekje heeft bereikt.
    Na een tijd was het trouwens wel weer over.

4. lima

lima Actief lid

10 jan 2007
    173
    0
    0
    Ik heb dat ook bij mijn navel... Heel vreemd gevoel.
    Dit is pas de 1e ronde, dus verwacht er niks van. Maar heb ook last van m'n darmen, moeheid, opgezette buik, zin in eten, heeeel moe. Maar ik denk dat het komt van het ontpillen, helaas... Nooit geweten dat de pil zoveel invloed op je lichaam heeft! Ik weet ook niet of ik m hierna weer ga gebruiken....

Deel Deze Pagina