is dit herkenbaar?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by taartje, May 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. taartje

taartje Bekend lid

May 6, 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    hoi allemaal, vandaag mijn nod, en een mooie zwangerschapstest in mijn handen,
    kunnen nu ook al zwangerschapssymptomen beginnen?
    ik heb namelijk heel erg last van darmkrampen,zelfs bovenin mijn buik,en mijn buik is ook enorm opgeblazen en dik,allemaal lucht,mijn tepels zijn ook behoorlijk gevoelig,echt bijna tot pijnlijk aan toe,

herkenbaar?
    liefs.

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hoi taartje,

Allereerst van harte gefeliciteerd! :D
    Het is heel normaal dat je nu langzaam maar zeker 'last' zal gaan ondervinden van zwangerschaps symptomen.
    Dit is vaak een teken van het goed opbouwen van het hcg hormoon.
    Je kan zelfs al klachten ondervinden voor je nod.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!!
    Jaaaaa is herkenbaar,met liefde!!

4. chila

chila Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Heel herkenbaar hoor. Ik had een week na bevruchting al last van misselijkheid, pijnlijke borsten.Ook kon ik heel lastig naar het toilet. Nu 5 weken en al een hele opgezette buik. En goed misselijk etc. maar dat hebben we er graag voor over.

Van harte en hoop dat alles goed gaat!

Groetjes Chila

5. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    Ja, hoor, kan zeker. Ik had een week na bevruchting al klachten bij mijn dochter en bij de miskraam waarschijnlijk 2 weken na bevruchting.

Succes, hopelijk een voorspoedige zwangerschap! Enne... gefeliciteerd!

6. ivfje

ivfje Bekend lid

Feb 25, 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo die pijnlijke borsten zijn onwijs herkenbaar! zelfs douchen was pijnlijk... hierdoor wist ik 1 dag voor de NOD bij de 1eIVF poging achteraf dat het mislukt was want de pijn was weg...
    bij de tweede poging ook direct veel pijn en dat heeft aangehouden... nu zijn ze nog wel gevoelig maar gelukkig is het scherpe kantje eraf...

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

7. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Mijn buik is ook al best opgezet en ik merk vooral 's avonds dat ik veel boertjes en windjes moet laten :). Sorry voor mijn on-appetijtelijke antwoord :D.

Ik heb ook erg gevoelige tepels. Mijn darmen zijn van slag, ben heel soms een beetje misselijk en mijn eetgewoontes zijn van de leg. Soms heb ik absoluut geen eetlust, dan ineens weer een moment waarop ik verschrikkelijke honger heb.

Heel fijn. En ik ben pas 4+ weken... Dat wordt nog wat dadelijk ;)

Share This Page