Hallo allemaal, Deze vraag zal vast al eens gesteld zijn maar vanaf wanneer zijn over het algemeen de eerste symptomen merkbaar? Kan dat al een paar dagen na de eisprong ? Liefs...
Bij deze zwangerschap al vanaf de innesteling (Heb ik bij beiden zwangerschappen goed gevoelt.) en bij mijn dochter met 5 dagen overtijd.
Ik voelde het al kort na de innesteling. Een paar dagen erna. Kreeg ik ineens steken in mijn borsten en meer blaasjes op mijn tepels. Het kan dus wel absoluut voor de innesteling reeds. Maar is niet de regel denk ik.
Ik ben 39 weken en heb nog steeds geen symptomen hihi, ja ik ben 22 kilo dikker geworden maar niks geen misselijkheid,hoofdpijn,vermoeidheid ofzo... ja ik kreeg met een week of 20 rugpijn dat wel..
Ik dacht echt dat deze keer mislukt was, maar bleek hartstike zwanger . Totaal geen zwanger gevoel. Terwijl ik de ronde ervoor echt 100% dacht zwanger te zijn! En was niks aan de hand. Klachten, mja als je anderen hoort hoe ziek die zijn mag ik dit geen klachten noemen. Weeig gevoel op maag maar niet overgeven. Steekjes in buik, maargoed kleine moet groeien! Wel heb ik week 6 tot 8 extreem zere borsten gehad. Maar dat is alles!
Ik ben zo nu en dan misselijk, gevoelige borsten en idd meer blaasjes. verder nog weinig last..hoop ook niet dat dat komt bij de oudste bijna 5 maanden overgeven s morgens en s avonds.. daar zit je ook niet op te wachten