Eisprong vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nila, 17 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nila

nila Actief lid

2 jul 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bent afgelopen donderdag 12-07 ongsteld geworden en dit heeft 3 dagen geduurd. Kan het zijn dat ik dan vandaag al mijn ei had? Ik had vanmiddag nl steken links in mijn buik en vanavond een lange sliert doorzichtig slijm.
    Wie heeft ook haar ei (wel s) zo vroeg (gehad)?

2. 01Patricia

01Patricia Actief lid

16 jun 2012
    463
    1
    16
    In principe zou ik zeggen van niet. Maar niks is wat het lijkt. Mocht het zo zijn dat je inderdaad een eisprong hebt gehad dan betekent dit dat je ongeveer over 14 dagen ongesteld wordt (hopelijk niet uiteraard). Dat betekent dat je cyclus deze periode maar 14 + 6 = 20 dagen is. Dit is niet gebruikelijk, maar volgens mij wel mogelijk.

3. bbxx

bbxx Niet meer actief

Heb ik ook gehad, 3 dagen ongi, vervolgens op dag 8 een positieve ovulatietest. Gek genoeg had ik vorige week ook weer positieve ovutest, dus deze maar aagehouden als eisprong.. een verklaring heb ik er niet voor
    kunnen vinden.

Ik zou er voor de zekerheid voor gaan, klussen dus, heb ik ook in beide gevallen gedaan.

@Patricia, ik loop qua cyclus en rondes gelijk met je op! Ook ik ga voor ons 1e kindje :)

4. nila

nila Actief lid

2 jul 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben gisteravond dus idd wel geklust voor de zekerheid.
    Voor mijn laatste zwangerschappen kon ik mijn eisprong altijd voelen en zo voelden die steken gisteren ook. Maar ja je weet soms niet wat je lichaam met je doet.

Deel Deze Pagina