Op 10 oktober ben ik 2 dagen ongesteld geweest en daarna van 2 tot 4 november ben ik ongesteld geweest. Omdat ik in september mijn spiraal heb laten verwijderen weet ik nog niet precies wat mijn cyclus is. Ik heb via een cyclus berekening van internet berekent wanneer mijn eisprong is dus heb ik berekent op 28 en 32 dagen. Ik zou dus begin deze week of eind deze week mijn eisprong moeten hebben. Nu merkte ik dat ik gister wat rekbaar doorzichtig slijm had bij het afvegen. Ik had gelezen dat dit vruchtbaar slijm kon zijn. Maar gisteravond had ik geen slijm meer en was het wat melkachtig wat er zat. Nu weet ik dus helemaal niet wanneer mijn eisprong is. We hebben zondag en vandaag geklust maar is mijn eisprong nu geweest of komt die nog. Iemand ervaring hiermee. Ik las namelijk dat het slijm een aantal dagen voor de eisprong zou zijn...
Ik denk dat je ei dan nog komt. Het is heel normaal om al een paar dagen voor je ei slijm te hebben. Bij mij begint het meestal een dag of 4 à 5 voor mijn ei.