Deze test vanmorgen gedaan op 10 dpo. Zelf zie ik een licht streepje maar heb even een foto in negatief toegevoegd.
Wil je er wat water doordruppelen?? Hij is een beetje geel Ik lijkt wat te zien maar twijfel daardoor
Als ik mijn telefoon helemaal scheef houd, dan zie ik inderdaad een heeeel licht streepje! Even doortesten komende dagen!
Geeft niet meid ik zie helaas niets maar weet dat het soms zo lastig op camera te krijgen is mss morgen duidelijker
Als ik iets zie, dan lijkt het meer een witte streep Ff afwachten en overmorgen nog eens testen. Twee weken duren lang he?
ik lijk iets te zien maar niet dat ik zeg ja, later nog eens testen! hoop op twee flinke strepen voor je.
Ik denk at ik iets zie, maar ik weet het niet zeker. Zulke super lichte streepjes zijn sowieso altijd heel moeilijk om goed op de foto te krijgen, maar als jij het zelf ziet zal er gewoon een licht streepje staan. Hopelijk wordt hij snel donkerder!
Oh, denk zeker wat te zien. Lijkt wel alsof deze test niet helemaal mooi doorgelopen is. Zie ik de laatste tijd veel met die testen. Morgen een digitale CB met indicator? Heb goede hoop. Heb jij ook symptomen?
Ik zie nu wel een stuk duidelijker streepje dan bij de vorige, maar het streepje lijkt aan de bovenkant wel iets donkerder. Misschien komt het ook wel door de lichtval op de foto. Anders idd even een druppel water, misschien had je net iets te weinig urine om het mooi te laten lopen?