Symptomen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door beauty2012, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hoi dames,

Wij willen graag een 2e kindje en ik ben me een beetje te veel aan het concentreren op symptomen die ik zou kunnen voelen;) Ik weet dat ik dat beter niet kan doen want dan heb ik meer kans om teleurgesteld te worden...

Hebben er hier vrouwen ervaring met zwanger zijn maar geen symptomen hebben in het begin?
    Wanneer komen de eerste symptomen eigenlijk want ik weet dat eigk niet meer zo goed van mijn 1e kindje:)
    Is dat gelijk na de bevruchting? of zodra je eigk ongesteld zou moeten worden?

2. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Bij iedereen verschillend. Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik krampen en kwam er toen pas achter dat ik zwanger was. 4/5 weken. Bij de 2de nergens last van gehad en bij de 3de voelde ik de innesteling...

3. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    ik heb tot op heden geen symptomen .. als ik geen test had gedaan had ik nu nog niet geweten dat ik zwanger was behalve dat ik niet ongesteld ben geworden..

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Elke ronde had ik allerlei zymptomen want ik was hyperalert (en overdreef dus alles en voelde dingen die er niet waren) zoals de meeste vrouwen hier ;)

Laatste ronde rekende ik nergens op, voelde NIETS en was zwanger. Heb tot week 16 niks gevoeld; alleen vanaf week 10 dat ik moe was. Geen klachten of kwaaltjes verder dus.

5. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Oké haha, ik verwachte al wel zulke reacties eigenlijk;)
    Ik moet wat meer relaxen en het gewoon afwachten.

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Hoe moeilijk dat ook is ;)

Deel Deze Pagina