oi meiden. Jeetje wat slaap ik slecht de afgelopen nachten.ik draai en woel en word om 5 uur klaar wakker. Overdag kan ik uren slapen als ik dat zou willen. Heb krampjes in me buik en steken in lies en zij. Hoofdpijn en misselijkheid met vlagen. Morgen mijn nod maar nog een negatieve test vanmorgen! Normaal heb ik geen afscheiding voor mijn menstruatie maar nu phoe!!! Ach we zullen zien. Morgen geen menstruatie is bloedprikken. Ben benieuwd!
Mag ik vragen waarom je direct bloed laat prikken als je op je NOD niet ongesteld wordt? Ik weet dat ik in het verleden ook eens niet ongesteld werd en moest wel 2 weken wachten voordat ik bloed mocht laten prikken, helaas werd ik toen 1,5 week later gewoon ongesteld Het kan ook voorkomen dat je wat langer erover doet om HCG te produceren en dat een zwangerschapstest nu nog negatief aangeeft maar uiteindelijk wel positief wordt. Succes!
Succes! Een heel lichte positieve test word vaak met de keer donkerder.. Ik heb testjes gedaan om de dag! Deze liepen erg mooi op.. Spannend! Bij mij is het ook nog erg pril.. Waarschijnlijk pas een weekje of 6..
Super! Bij mij helaas niets meer ben ik bang. Een test gedaan met kv maar omo wit.. snap er niks van.. vandaag mijn nod maar enorm veel afscheiding
Ben je vandaag dan ook bloed gaan prikken? Dan zul je daar binnenkort ook wel de uitslag van krijgen?
Jonymeisj'> ik denk dat je zwanger bent... Lichte streepjes komen niet zomaar, nog even afwachten! Mag ik je voorzichtig feliciteren.....