11weken met steekjes test negatief?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LCG, 7 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LCG

LCG Nieuw lid

7 sep 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, vraagje:
    Heb een zwagerschapstest gedaan was negatief, als ik zou uit tellen zou ik nu ongeveer 11 weken ver moeten zijn van mijn 2de... Heb eigenlijk al het hele weekend rare dingen gevoeld in mijn onderbuik waardoor ik echt twijfel... Heb voorbije nacht ook spontaan gedroomd over een bevalling waar we niet van wisten dat we zwanger waren, bij mijn 1Ste heb ook van een zwangerschap gedroomd en 2dagen later teste ik positief. Hierdoor twijfel ik nog meer. Ik heb een heel onregelmatige cyclus ongeveer 70dagen en heb 3weken geleden wat bloed verloren maar niet zo veel als ik normaal heb... Andere symptomen heb ik niet maar had ik bij mijn 1st ook niet. Iemand mss wat raad of ook zo iets mee gemaakt en toch positief getest?

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Als je cyclus zo onregelmatig is, hoe weet je dan hoe lang je zwanger zou zijn? En hoe kom je op 11 weken? Weet je je eisprong of tel je vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie? Als je dat laatste doet: dat mag alleen als je cyclus precies 28 dagen is, anders niet. Dan moet je tellen 'zoveel dagen vanaf eisprong plus twee weken extra'.

PS: dat bloedverlies van drie weken geleden kan een menstruatie zijn geweest. Die hoeven niet altijd hetzelfde te verlopen. Zeker niet bij zo'n verstoorde cyclus als de jouwe.

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ben het met mijn bovenstaander eens, als je werkelijk 11 weken zwanger zou zijn dan zou je echt wel een positieve test in handen moeten hebben gehad want met 10 en 11 weken is je HCG op het hoogste. Dan kan een test echt nooit of te nimmer negatief aangeven als je echt zwanger bent.

Vervelend dat je zo onregelmatig bent, dat was ik helaas ook met soms nog een giga uitschieter die jij nu misschien ook wel hebt, die bloeding van 3 weken geleden kan toch je menstruatie geweest zijn, ik heb helaas ook 2 cyclussen gedacht zwanger te zijn omdat ik een hele lichte menstruatie had gehad wat ik normaal echt niet heb, was helaas evengoed gewoon een menstruatie.

Succes en hopelijk ben je snel zwanger.

4. LCG

LCG Nieuw lid

7 sep 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik telde dus van mijn laatste echte zekere menstruatie :) als ik zou tellen van laatste maal sex dan zou het 8weken zijn moest ik voorbije maand inderdaad een normalere cyclus gehad hebben... En ik heb 3weken geleden 1dag voor mijn mogelijk menstruatie getest. Toch al bedank voor de reactie dacht al wel dat ik pech zou hebben :( 1ste maal is het ook niet zo maar gelukt.

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Tellen vanaf je laatste menstruatie heeft dus echt geen zin. En vanaf sex ook niet. Want je kan prima sex hebben zonder dat er een eisprong was. ;)

In principe is de periode tussen eisprong en ongi worden/NOD bij alle vrouwen zo'n 14 dagen. Dat kan wel een dagje of wat verschillen, maar niet veel of het is niet goed. De periode voor je ei kan wel (veel) langer zijn dan gemiddeld. Maar je moet dan dus wel je ei weten om te weten of je zwanger zou kunnen zijn en hoe lang dan.

Bij zo'n lange en onregelmatige cyclus als de jouwe zou ik even naar de dokter gaan. Dat is toch niet zoals het zou moeten zijn.

6. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    met 1 maal in de 8 weken sex, is de kans dat je je eisprong mist en niet zwanger raakt best groot...

7. LCG

LCG Nieuw lid

7 sep 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet het :) was nu ook uitzonderlijk hoor door ziek zijn en werk en verbouwingen normaal is het gelukkig wat meer :D

8. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Testen werken niet goed meer met 11 weken, teveel hcg. En als je je druk maakt zou ik de vk bellen. Maar moet je niet sowieso binnenkort heen? Als je op 11 weken zit, dan zit de 12 weken echo eraan te komen, toch?

Deel Deze Pagina