Hoi dames, ik zit nu op cd16 met 150 Mg clomid. Het was een langzame start, maar in het weekend hebben m'n eitje en BMS echt een groeispurt gemaakt! Gisteren en vandaag een pijnlijk gevoel in m'n onderbuik en -rug. Alsof er een ballon in zit. Bij m'n eerste zwangerschap had ik dit gevoel maar een paar uur. Nu dus twee dagen. Bij de echo zei de gyn dat mijn ei elk moment kan springen. Met clomid is dat vaak wel iets later. Nu heb ik sensitesten gekocht. De eerste van maandag was Omo wit. Die van gisteren vind ik ook aardig wit. Bij die van vandaag zie ik wel iets meer verschijnen. Dit is wel na een uur ongeveer. De hele strip blijft bij mij heel lang roze. Hier een originele foto en een waarvan ik het contrast iets heb aangepast, omdat het op een foto altijd minder duidelijk is dan in het echt. Maar volgens mij komt hier wel wat aan toch?
Als ik deze test zie denk ik van niet. Hij is echt nog verre van positief. Kan nog wel n paar dagen duren...
Ik bedoel ook niet dat ie vandaag is. Maar ik vraag me af of het slim is om nu gelijk elke dag te testen? Ik heb er nog drie namelijk..
Dat dacht ik ook niet dat je dat bedoelt.. Alleen deze is echt super licht... Maar als ze zeggen dat ie gaat springen zou ik bij bestellen en elke dag iig 1 doen... Zo kan je m nooit missen
Als je ei een groeispurt maakt zou ik zelfs 2 x a 3x per dag testen aangezien lh ineens heel erg op kan lopen. Gisterochtend had ik nog maar een heel licht streepje. En gisteravond een knaller. Volgende keer denk ik toch beter voorbereiden. Ik zorg er iedere cyclus voor dat ik een berg ovulatietesten in huis heb. Dus ik snap niet dat je er nog maar 3 hebt. Zeker niet als je in de medische malle molen zit. Even testen bijhalen vandaag is mijn advies.
Met 1x pd testen kan je wel degelijk je piek missen. Je piek kan lang maar ook kort duren. Ik heb weleens 2 dagen positief getest, dan zal je je piek niet missen. Maar ik heb ook weleens een piek gehad die maar kort duurde. Zo testte ik 's ochtends en 's middags negatief, in de avond positief. De volgende ochrend testte ik alweer negatief. Als ik alleen de ochtenden had getest had ik mijn piek dus gemist. Dus zodra mijn testen ook maar iets duidelijker worden test ik meerdere keren per dag.
ik heb wel vaker getest maar nog nooit een (lichte) streep, dus ja, dan is dit wel nieuw voor me. Dat heeft niets met beter voorbereiden te maken. Dit forum is er om vragen te stellen/advies te vragen. Ik wacht altijd eerst de echo's af of het wel zin heeft om te gaan testen. Dat is nu dus. Kan altijd bij kopen, dus dat is het probleem niet.
Mijn eitje was met clomid op de echo 21mm en dat hij pas 5 dagen later sprong. Ze groeien dus echt vaak langer door met clomid. Ik deed tussen die echo en eisprong 2 keer per dag een ovulatietest om eitje niet te missen daarbij temperatuurde ik ook nog. Dus ja jouw eitje komt eraan, maar wanneer dat is de grote vraag!? In principe zei mijn gynaecoloog als je een week lang om de dag doet vrijen je hem nooit mist dat kan natuurlijk ook. Succes meid.