zou dit kunnen?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by sarahfreely, Nov 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

Nov 17, 2007
    503
    0
    0
    Wij gaan er weer voor! Graag willen wij een tweede kindeje. Ik heb al een dochte van bijna 2,5 jaar oud. Deze maand zijn we er voor gegaan en de 22ste is mijn nod. Ik heb het idee dat ik zwanger ben...... af en toe pijnlijke tepels en mijn onderbuik is hard en opgezet. Wie herkent dit? kan het al zijn dat je onderbuik nu al hard aan voelt? Het is natuurlijk al de tweede dus mischien gaat het dan harder ofzo? Wie kan mij helpen? :(:

2. fiere mama 1983

fiere mama 1983 Niet meer actief

heykes,

je symptomen kunnen inderdaad wijzen op een zwangerschap!
    ik wens je veel succes, en laat ons zeker iets weten!

groetjes :D

3. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

Nov 17, 2007
    503
    0
    0
    ja is dat zo? had jij ook al een hardere onderbuik? iniedergeval dat het anders aan voeld als normaal!

4. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    ik merkte het dus aan me tepels dat die gevoelig werden.
    Het kan dus wel ;) succes meid!

5. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

Nov 17, 2007
    503
    0
    0
    ben zo bang dat het tussen mijn oren zit. ik heb een matecare test thuis liggen (kan al getest worden 6 dagen voor je nod) maar ben zo bang dat hij negatief aangeeft terwijl ik toch zwanger blijk te zijn! maarja ik ben ook erg nieuwschierig! wat zouden jullie doen?

6. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

Jul 6, 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    testen natuurlijk :D

meid hoop voor je dat ie positief is maar het kan natuurlijk ook ontpillen zijn

7. fiere mama 1983

fiere mama 1983 Niet meer actief

Zou ook testen meid, :)
    dan heb je direkt zekerheid ! :)

succes meid en laat ons zeker iets weten ;)

8. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    die symptomen die je hebt kunnen ook bij ontpillen horen want ik het ook de 1e 3 maanden gehad toen ik net gestopt was dus zet je hoop niet te hoog in bedoel ik zit nu in ronde 16

en ben je wel zwnager dan van harte natuurlijk :D

9. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

denk dat het toch beter als je wacht tot je nod met testen, want zoals je al aangeeft straks ben je zwanger en test je negatief omdat je te vroeg test.
    4 dagen zijn zo om, hou jezelf bezig en probeer er niets steeds aan te denken. ;)

Duim voor je dat het raak is.

10. noukie

noukie Bekend lid

Jan 31, 2007
    891
    0
    0
    spannend hoor en ik zou gewoon je gevoel volgen! is verstandiger om te wachten maar als je wilt testen ga je toch gewoon testen
    succes ;)

11. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    ik heb 2 dagen voor me nod getest en ik heb dus geen last gehad van ontpillen en vreemde kwaaltjes daardoor.
    Het hoeft niet altijd zo te zijn want ieder lichaam reageert anders natuurlijk.
    Succes meid ik duim voor je!

12. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

Nov 17, 2007
    503
    0
    0
    hallo, nou ik heb net getest met de matecare!
    hij geeft dus aan dat ik niet zwanger ben! Ik geloof het gewoon niet. Ik heb sinds gister echt pijnlijke borsten. dat heb ik normaal NOOIT. had ik maar nooit zo vroeg getest. Ik sukkel...... hoop dat donderdag mijn ongesteldheid stiekem wegblijft!

Share This Page