symptomen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by ilonakuh26, Aug 3, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ilonakuh26

ilonakuh26 Nieuw lid

Aug 3, 2017
    3
    0
    1
    Female
    Beste,

Na 15 jaar ben ik 12 juni overgestapt naar een andere pil. nu had ik bijwerkingen van de nieuwe pil zoals diaree. 15 juni heb ik onveilige sex gehad. sinds 2 weken heb ik een raar gevoel in mijn links onderbuik ben 1 dag misselijk geweest lage rugpijn, moe en vergeetachtig en steken in mijn borsten. na 19 dagen vandaag heb ik een test gedaan negatief. heb ik de test misschien te vroeg gedaan? volgende week is mijn menstruatie week. ik krijg ook al een klein buikje en valt andere ook al op.

wie kan me helpen?
    ben ik toch misschien zwanger?

2. Do1981

Do1981 VIP lid

Dec 9, 2016
    5,483
    3,341
    113
    Ik ga er vanuit dat je juli bedoeld ipv juni?

het lijkt me eerlijk gezegd dat de kans heel klein is:
    - je bent aan de pil. Iedereen heeft wel eens een beetje diarree (of was het meerdere dagen heel erg?)
    - als 12 juli na je stopweek was en je 15 juli seks hebt gehad, zou het sperma 4/5 dagen tot je ovulatie hebben moeten overleven in je baarmoeder. Er vanuitgaande dat je een normale cyclus hebt. Kan, maar die kans is ook al minder groot.
    - na 19 dagen zou je echt wel wat moeten zien op een test. Ook als er late innesteling was oid dan verwacht je wel na 19 dagen iets te zien.
    - symptomen die je beschrijft kunnen niet van evt zwangerschap komen, want dan zou je een positieve test moeten hebben. Ik denk eerder dat je ongesteldheid eraan zit te komen. (Of je hebt laatste tijd beetje veel gegeten? :p)

3. ilonakuh26

ilonakuh26 Nieuw lid

Aug 3, 2017
    3
    0
    1
    Female
    ja bedoelde ook 12 juli.
    maar ze zeggen ook als je diaree hebt de pil niet werkt

4. Do1981

Do1981 VIP lid

Dec 9, 2016
    5,483
    3,341
    113
    Had je het de hele dag? was het kort na innemen pil? Als je in de bijsluiter van de pil kijkt kunt je lezen hoe het zit.

Nog steeds lijkt de kans me vrij klein dat je zwanger bent vanwege alle andere punten die je noemt.

Maar je kunt voor je eigen zekerheid natuurlijk over een paar dagen nog een keer een test doen.

5. ilonakuh26

ilonakuh26 Nieuw lid

Aug 3, 2017
    3
    0
    1
    Female
    ja 3 dagen. en ze zeggen dat de pil dan niet werkt.

6. SMJD

SMJD Fanatiek lid

Oct 17, 2016
    1,890
    444
    83
    Bij diarree kan de pil minder goed opgenomen worden.
    Maar denk eerder dat je klachten van de pil komen, wellicht reageer je op de hormonen die erin zitten
    Als je net zwanger bent heb je niet meteen een buikje die anderen ook opvalt

7. anonymousje

Jul 26, 2017
    29
    7
    3
    Female
    Nu heb ik iets raar voor, ik zit 3 dagen voor mijn NOD en gisteren en eergisteren menstruatie achtige krampjes gehad, en vandaag zijn deze verdwenen. Wel af en toe een steek in de liezen. De krampjes zijn 9 dagen na de ovulatie begonnen en was gisteren of zijn felst ( 10 dagen na NOD ). Is wat laat zeker voor een innesteling? o_O Voor het moment voel ik niets meer, behalve af en toe wat vage krampjes. Wachten kan lang duren he :roflmao:

Share This Page