Ik wens het je zeker en vast toe, en uit de berichtjes en mijn voorgevoel (durf het bijna niet te zeggen, want wil je geen moed geven) zou het denk ik wel eens kunnen raak zijn.
Ik ben ongesteld geworden, vrijdag kan ik naar het ziekenhuis om bloed te laten nemen en mijn man zijn sperma binnen te brengen.
Hallo Ik ben 16 oktober voor het laatst ongi geweest. en heb op dit moment veel vage klachten Menstruatie blijft uit!Misselijk sávonds na het eten,ga kokhalsen van bepaalde geuren,ben dikker geworden(terwijl net zo eet als normaal)heb last van brandend maagzuur,ren iedere keer naar de wc om te kijken of ik ongi ben geworden want heb van die kleine krampjes,ben errug moe,kan niet goed inslaap komen(lig de hele tijd te draaien)kan niet meer op me buik slapen,heb overal jeuk Heb al 2 testen gedaan die waren negatief(kruidvat huismerk 2 voor 5euri) Ben bij de ha geweest en die voelde dat mijn baarmoeder erg laag zat en dat er iets in de linker kant van me buik zit maar ze kan dus aan de buiten kant niet zien wat.Wacht nu al twee weken want kan pas 4 feb komen voor een inwendige echo! Heeft iemand miss een soort gelijk iets gehad, of weet je miss wat dit zou kunnen zijn. hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden