Goedemorgen Ik ben weer zwanger na 2 miskramen te hebben gehad vorig jaar, we zijn heel blij maar vinden het ook heel eng Ik heb wel buikkrampjes en moet veel naar de wc zeg maar (bij de vorige zwangerschappen kon ik niet naar de wc) steeds als ik buikkrampen heb denk ik nee he ik ga toch niet ongesteld worden he, ik weet dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn maar ja dat is makkelijk gezegd! Er zullen wel meerdere zijn die dit ook hebben?! : Groet adnil.
hey meis , er groeit een sperzieboontje in je, het rekt spieren, baarmoeder en al di prut op, kun je inderdaad krampen van krijgen , enne veel na wc, zullen we elkaar de hand schudden? test nog negatief, heb ook krampen, moe , veel plassen, geen zin in koffie of peuk hebben Suc6 gaat vast allemaal goed.
Hoi Alecia, Bedankt voor je bericht, doet me wel even goed! Vindt het allemaal gewoon weer heel spannend! maar het is wel goed als iemand je even aan spreekt! Jij kan bijna testen?! Groet Adnil
Hoi marriedgirl, hahah iedereen heeft me door met me naam hahaha , Ja symptomen eh vies praatje maar ga heel veel naar de wc zeg maar weet niet wat ik mee maak en ja krampjes in me buik en ben einde van de dag echt moe! van de rest ja ik weet het niet vindt het erg spannend allemaal, heb vorig jaar 2 miskramen gehad dus steeds denk ik oh jee ( wat ik natuurlijk nie tmoet doen!) Ik heb 1 juli me eerste echo in het ziekenhuis dus ben erg benieuwd. Groet linda
Succes 1 juli! Spannend hoor! Ik mag op 16 juli pas voor een intake naar de vk (wachten duurt lang! ) Moe ben ik idd ook wel, moet veel gapen. Maar volgens mij heb ik dat altijd wel (ben nogal een lui persoon, haha). Succes en probeer toch te genieten!
Hoi, Ik hou je op de hoogte! van de echo, me schoonzus zit ook op dit forum (marea heij) die is ook zwanger, heel leuk tegelijk) en die moet a.s. dinsdag voor een echo dus erge spannende tijd! Voor jou ook heel veel succes ! En ja ga zeker proberen te nieten! Groetjes
hoi linda, Ja mag bijna testen, vorige testen waren negatief, Ben veel beroerd en misselijk, veel krampen en vandaag iets wat roze slijmverlies, volgens sommige een goed teken dus ben ook zeer benieuwd nu. Ik wens je veel suc6 op de echo, en geniet zoveel mogelijk van de zwangerschap, niet elk krampje als vijand aanzien. Pas als je helderrood bloed of echt helemaal dubbelklapt van dep ijn bel dan maar een gynacoloog.
HOi Alecia, Spannend ga voor je duimen! Ik ga inderdaad van de zwangerschap genieten het dringt allemaal nog niet tot me door ! en ik zal het laten weten de echo! Ik hoor ook wel van jou he! Groet linda
als het raak is, ga ik op het dak staan, weet niet welke provincie je woont, maar doe me best me stem te verkrachten om jou het te laten weten.