temp blijf hoog

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door annegie, 29 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annegie

annegie Actief lid

6 sep 2006
    102
    0
    0
    huismoeder
    heerenveen
    oke ben ik weer.

vandaag dus wel ongie geworden, alleen een beetje bruin verlies en haast niks.
    want altijd de eerste dag giet het eruit maar ja is afwachten he.

maar nu de temp. gisteravond gemeten en was ie 37.3 en nu net gemeten was ie 37.8 :confused: .
    en heb hier wat zitten lezen en zag dat als je ongie word je temp. naar beneden keldert.
    en ziek ben ik ook niet dus griep.
    gister was ik wel duizelig zowat een halve dag en dat heb ik nooit voor ik ongie word.

groetjes annegie

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    TESTEN!

Ik zou het gewoon proberen met een test,

succes :p

3. patrien

patrien Niet meer actief

kan ook zijn (wil natuur je niet ontmoedingen, en hoop dat je gewoon zwanger bent) dat je temp morgen pas keldert, heb ik ook gehad.

en nog een klein tipje: temp alleen s'morgens, dan heb je de beste meting.

4. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Heeft iedereen altijd een hogere temp als je zwanger bent?

5. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Toen van mn dochter gloeide ik echt toen ik zwanger was... ik voelde zelf dat mn temp hoger was maar nu bij de tweede heb ik niks aan m'n temp. gemerkt terwijl ik heel goed zelf aanvoel of mn temp. hoger is als normaal. Bij mn dochter was ie trouwens 0,6 hoger dan normaal... nu heb ik niet getempt

6. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Die van mij is in de avond en nacht veel hoger. Maar in de ochtend is hij mooi laag, daarom vroeg ik me af of iedereen verhoogde temp heeft bij zwangerschap.

7. lieske81

lieske81 Lid

28 sep 2006
    55
    0
    0
    Ik weet nog niks zeker....maar ik gloei echt vreselijk! Vanmorgen had ik in de 37. Probleem is alleen, dat ik verder nooit temp (maar zit normaal wel ergens in de 36). Maar ben inmiddels een week overtijd..dus ja..dat zet je wel te denken!
    Maandag naar de HA, aangezien de thuistests niet echt een duidelijk uitslag geeft. Succes voor iedereen die in dezelfde periode zit!

8. patrien

patrien Niet meer actief

vissie: je temp is als je zwanger bent ongeveer 0.3 graden hoger dan je normale temp.
    hier moet je echter wel een hele maand voor tempen omdat inzichtelijk te krijgen

9. annegie

annegie Actief lid

6 sep 2006
    102
    0
    0
    huismoeder
    heerenveen
    hai

er komt nog steeds haast niks uit.
    en in de middag had ik zo een pijn in me buik en vaginalepijn niet normaal meer.
    een vriendin van mij zei, eet wat drop dan gaat de pijn weg en het heeft goed geholpen.
    ik vind het wel een hele rare ongesteldheid heb ik nog nooit gehad ik snap er niks meer van echt niet, vooral die pijn nie die ik had.

groetjes annegie

10. Loes

Loes Actief lid

1 apr 2006
    151
    0
    0
    Zutphen
    Je kan pas iets zinnigs zeggen over je temp, als je de hele maand voor het opstaan hebt getempt. Je temp verandert als je in beweging komt, dus temp die overdag zijn genomen geven een vertekend beeld.
    Verder kan het gebeuren dat je temp pas na enkele dagen menstruatie zakt. Bij mij zakte hij deze maand pas na 3 dagen.

Ben je al lang gestopt met de pil? Dat kan ook invloed hebben op je mesntruatie.

Succes en groetjes,
    Loes

11. Niet meer actief

Zeeuwsmeisje, ff raar hoor, maar je zegt dat je gloeide ... ik heb dat nu ook.
    Dacht eerst dat het van mn warme trui kwam maar ik stond er vanmorgen mee op.

Ben dus heel benieuwd wat de uitslag is over 5 dagen.
    Ik ben nu twee weken aan het tempen , gewoon even om te proberen en mn temp ligt steeds tussen de 36.1 en 36.3....vanmorgen was ie 36.7 en gister ook....

Nu ik dit zo lees krijg ik een klein beetje hoop :D

We zullen zien!

12. egeltje

egeltje Actief lid

14 sep 2006
    200
    0
    0
    Hallo ik ben ondertussen ook al een paar dagen overtijd, geen ongesteldheid te bekennen (gelukkig).
    Ik temp elke morgen, en nu is hij de laatste week rond de 37,5, voorheen was de temp ongeveer rond de 36.
    Kan dat gebeuren doordat ik "misschien" toch zwanger ben?
    Ik heb verder helemaal geen last van.

Groetjesss

13. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Heb je al getest? Dat zou ik nu echt wel meteen doen! :D

14. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    testen lijkt me de beste optie want mijn zwangerschapstemp ligt rond de 37,3 /37,4 dus er zit toch wel een kans in dat je zwanger bent :D (of je wordt ziek... :rolleyes: )

15. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Mijn temp is al sinds 27 september 37 of hoger.
    Mijn cyclus is begonnen op 1 september en ik ben op 12 september begonnen met tempen.
    Van de 12e t/m de 26e schommelde de temp tussen 36.3 en 36.5.
    Als de duivels er dit weekend nog niet zijn...

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb 's avonds ook vaak een temp boven de 37, dus wacht morgen ochtend even af

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Deels wel mee eens, maar als je je goed voelt en je hebt een temp van 37,8 is dat niet een normale temp als je gewoon even in beweging bent. Ik weet wel dat ik rond de 37 graden ben, normaal. Als ik beweeg zal dat 2 graden schelen. Maar toen ik op een avond me echt super goed voelde en toch bijna koorts had( 37,8) vond ik dt dus wel raar. Normaal bij een griepje voel je je slecht.
    Voor mij was het dus wel een duidelijk teken. Zoiets voel je denk ik ook wel aan.

18. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    en als je eisprong is geweest wanneer zakt je temp dan weer?

19. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Als je ongesteld wordt... als je dat niet wordt, moetie hoog blijven en ben je (als het goed is) zwanger!

20. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    hmm ok.. morgen nieuwe temparatuur kopen ben er op gaan staan :oops:

Deel Deze Pagina