Ik lag vanochtend in bed en heb een kussentje onder mn buik omdat ik anders onwijze pijn in mn rug heb. Ik wilde gaan verliggen en schoof dus een stukje onderuit en ineens een akelige stekende pijn aan de zijkant van mn buik. Het was net alsof mn velletje ergens tussen zat, maar dan van binnen. Voor iemand herkenbaar?
ik heb dit ook gehad (paar x )en voornamelijk 's nacht en 's morgens. Bij mij was de oorzaak dat ik eerder moet gaan plassen en het niet moet ophouden als ik in mijn lekkere bedje lig.
hebben jullie dit dan ook na 1 bepaalde beweging, want ik heb wel bandenpijn, herken het ook van de eerste...maar dat was meer een zeurderige trekkende pijn, dit voelde heel anders. Maar misschien heb je verschillende soorten??
Yep, bandenpijn Bij sommige bewegingen voelt het net alsof je een spier flink verrekt of alsof er iets scheurt in je buik. Ik krijg het bijvoorbeeld bij omdraaien in bed, te snel opstaan van een lage stoel/bank.
Ik heb het ook! Vooral als net in bed wil gaan liggen en mezelf lekker wil nestelen, schiet het er ineens in, au := . Of bij het draaien in bed.
Hetzelfde heb ik gisteravond ook gehad, toen ik nog even overeind kwam. Alsof er iets afscheurde binnen in.. Maar fijn om te weten wat het precies is..
Had ik vanochtend toevallig ook, dacht ook even auw! Herkende het idd van de tweede zw als bandenpijn.