iemand dit wel eens gehad?? Stekende pijn buik/zij

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tulip, 10 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Ik lag vanochtend in bed en heb een kussentje onder mn buik omdat ik anders onwijze pijn in mn rug heb. Ik wilde gaan verliggen en schoof dus een stukje onderuit en ineens een akelige stekende pijn aan de zijkant van mn buik. Het was net alsof mn velletje ergens tussen zat, maar dan van binnen.

Voor iemand herkenbaar?

2. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    heb ik ook wel eens last van ook als ik loop volgens de verloskundige bandenpijn

3. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, bandenpijn!

4. liesje26

liesje26 Lid

4 dec 2009
    35
    1
    0
    ik heb dit ook gehad (paar x )en voornamelijk 's nacht en 's morgens.
    Bij mij was de oorzaak dat ik eerder moet gaan plassen en het niet moet ophouden als ik in mijn lekkere bedje lig.

5. tulip

tulip Niet meer actief

hebben jullie dit dan ook na 1 bepaalde beweging, want ik heb wel bandenpijn, herken het ook van de eerste...maar dat was meer een zeurderige trekkende pijn, dit voelde heel anders. Maar misschien heb je verschillende soorten??

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Yep, bandenpijn :) Bij sommige bewegingen voelt het net alsof je een spier flink verrekt of alsof er iets scheurt in je buik.
    Ik krijg het bijvoorbeeld bij omdraaien in bed, te snel opstaan van een lage stoel/bank.

7. tulip

tulip Niet meer actief

O wat fijn, ja niet dat jij het ook hebt natuurlijk;) maar dat je herkent...alsof er iets scheurt idd.

8. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik heb het ook! Vooral als net in bed wil gaan liggen en mezelf lekker wil nestelen, schiet het er ineens in, au := . Of bij het draaien in bed.

9. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Hetzelfde heb ik gisteravond ook gehad, toen ik nog even overeind kwam. Alsof er iets afscheurde binnen in.. Maar fijn om te weten wat het precies is..

10. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Dat herken ik idd, zo niet fijn!

11. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Had ik vanochtend toevallig ook, dacht ook even auw! Herkende het idd van de tweede zw als bandenpijn.

12. tulip

tulip Niet meer actief

Fijn, bedankt voor alle snelle reacties meiden, stelt toch weer even gerust

Deel Deze Pagina