Hallo, Ik ben eind juli 2009 gestopt met de pil. Ik ben nu aan mijn 5de cyclus bezig. Ik blijf heel onregelmatig. Wanneer kan ik hiermee naar de huisarts? Moet ik echt wachten totdat we een jaar bezig zijn? Ik zit nu weer op de 31ste dag en nog steeds geen eisprong gehad. Ik temperatuur ook al 2 maanden! Heeft iemand hier een antwoord op? Groetjes Snooky 52-42-38-40-
de eerste keer toen was ik in 2008 gestopt heeft het bij mij 5 maanden geduurd voordat mn cyclus normaal was probeer lekker te relaxen meis je lichaam moet al die hormonen er uit gooien je lichaam ligt gewoon overhoop succes!!
Wij zijn ook na precies een jaar naar de HA gestapt, terwijl ik ook een onregelmatige cyclus had (27-85 dagen). Je kunt wel naar de HA gaan, maar de kans dat je doorgestuurd wordt is vrij klein denk ik.. Maar als jij je er beter bij voelt, kun je iig naar je HA gaan!
Je kunt het proberen natuurlijk, maar ik had ook een hele onregelmatige cyclus en ben toen met 9 maanden naar de huisarts gegaan maar die stuurde mij wel weer naar huis. Na precies 1 jaar ben ik er weer heen gegaan en toen werd ik wel doorgestuurd.
Toen ik stopte met de pil kwam mijn cyclus ook niet op gang. Ik ben toen half dec. naar de huisarts gegaan en ben eind december de 1e keer naar de gyn gegaan. Ik woon in Duitsland en hier zijn ze volgens mij veel makkelijker. Ik loop nu weer bij de gyn vanwege onregelmatige cyclussen voor een brusje. Ik zou anders gewoon gaan. Je cyclussen zijn niet normaal.
Ik ben eind juni met de pil gestopt en heb ook last van een onregelmatige cyclus. Ik ben vorige maand naar de huisarts geweest en die heeft mij wel doorgestuurd naar het ziekenhuis. Dus als ik jou was zou ik gewoon naar de huisarts gaan.
Ok, het verschilt dus echt per huisarts. Misschien stelt het me wel een beetje gerust als ik langs ben gegaan. Ben er nu iedere dag mee bezig! Om gek van te worden!! :x Maar wat gaan ze dan in het ziekenhuis doen? Groetjes Snooky
Toen wij voor het eerst bij de gyn zijn geweest stonden we binnen 5 minuten weer buiten Werden een paar vragen gesteld, kregen vragenformulieren mee, bloedprikformulier (voor mij), formulier en een potje voor vriendlief, en een doorverwijzing naar de fertiliteitsarts. Eerste keer bij de FA hebben we daar een uur gezeten. Vragenlijsten doorgenomen, uitslagen van bloed en kwakkie gekregen. Verder nog een (inwendige) echo gehad om te kijken naar baarmoeder en eierstokken, en of er activiteit was. Vervolgens elke afspraak echo gehad, nog een paar keer moeten bloedprikken, uitstrijkjes en samenlevingstest gehad. Alles was goed, alleen mijn schildklier is te traag waardoor ik een onregelmatige cyclus heb (althans, dat denken we). En zaten natuurlijk te zeuren over m'n gewicht, en dat dat waarschijnlijk de oorzaak was van uitblijven zwangerschap (blijkt nu dus van niet ) Al met al vond ik de onderzoekjes wel meevallen, het is vooral mentaal vrij zwaar als je in de MMM komt. Nog wel ff een tip voor als je echo's gaat krijgen: doe iets langs aan, lang shirt of jurkje oid, want dan voel je je minder bekeken Het is natuurlijk niet zeker dat je doorgestuurd wordt, maar het kan je wel geruststellen om even naar de HA te gaan. Succes meis!
Toen wij de eerste keer naar het ziekenhuis gingen moesten we een hele vragenlijst doorspreken en kreeg ik ook een inwendige echo. Wij moesten voor de afspraak al bloed prikken en sperma inleveren, dus die uitslagen kregen we toen ook meteen. En of je nu wel of niet naar het ziekenhuis mag, je huisarts kan je in ieder geval vast een beetje gerust stellen.
Hallo Snooky, Wat vervelend zeg... Je moet je gevoel volgen, en gewoon naar de ha gaan. Toen ik vorig jaar gestopt was met de pil, werdt ik maar niet ongi en ben toen ook na 4 mnd naar de ha gegaan, kreeg toen ee kuur mee en werdt toen 2 dgn ongi. Daarna weer niks en toen weer naar de ha gegaan, ben toen doorgestuurd naar de VPG arts. Diagnose zie banner onder. Hopelijk is het niks ernstigs en ben je gewoon aan het ontpillen Grts