Innesteling krampen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door valentina1979, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valentina1979

17 okt 2006
    9
    0
    0
    Hallo,
    Ik ben nog maar net zwanger, 4 weken en 4 dagen. Nu heb ik (alleen) 's nachts hele heftige krampen, dan lig ik echt dubbel van de pijn. Dt duurt maar een paar minuten en dan is het over. Dit overigens zonder bloedverlies. Het is nu al (op gisteren na) 3 nachten na elkaar. Overdag voel ik me trouwens prima. Gevoelige borsten, dat wel. Heb nu 4 verschillende testen gedaan en die zeggen echt zwanger. Ben nu dus ook 4 dagen overtijd. Ik zou graag een beetje gerustgesteld willen worden, want ik kan er nog maar moeilijk van genieten zo. Kunnen het innestelingspijnen zijn? En zijn er meer vrouwen die hier last van hebben? Zo ja, tot hoe lang in de zwangerschap kan het duren?
    Alvast bedankt voor de moeite!

Groetjes Valentina

2. Japke

Japke Bekend lid

1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Valentina,

Als een test zegt dat je zwanger bent, dan ben je echt zwanger, gefeliciteerd nog.

Wat vervelend die pijnen, dit is geen innestelingspijn meer. Dat is meestal wat eerder. Ook is deze pijn niet, meerdere nachten achter elkaar, en niet zodanig dat je er wakker van wordt. Ik denk eerder dat het de groei van de baarmoeder is en dat al lichtelijk de banden opgerekt worden, die dus deze klachten geven. Dit wordt ook wel bandenpijn genoemd.

Mocht de pijn in dermate toenemen of het blijft zo, bel dan eventjes met een verloskundige in jouw buurt.

Groetjes,
    Japke

Deel Deze Pagina