ff een antwoord: Een dikke vette positief :d Kijkken wat de huisarts vandaag wil doen? Ik ga vanmiddag na hem toe met de test :d
Hey! Wauw.. supergefeliciteerd meid! Geniet ervan ! Ben benieuwd wat je ha zegt... Hoe lang was je overtijd voordat je pos testte? xx Roosje
DE huisarts reageerde schilig . Maar omdat ik zelf wat "duizelig "was kreeg ik vrijdag een echo. Bleek al 7 weken heen te zijn , maar er was geen leven meer. Volgens de VK was het kindje niet goed. Zaterdag ochtend begon ik hevig te bloeden met krampen erbij. Huisarts toen weer gebeld , die zij dat ik even moest afwachten. Gistermiddag kon ik niet meer op me benen staan zo`n pijn , en morgen mag ik weer heen om te kijken of de boel "leeg "is anders krigj ik een curretage ( weet niet of ik het goed schrijf) Ik bloed nu amper meer. Weet niet of dit goed is of slecht maar dat ikbijna niet meer bloed lijkt me niet al te goed. Ik houd jullie op de hoogte wat er nu nog gaat gebeuren. De familie is ook al op de hoogte gesteld. Gelukkig kregen we hele lieve reacties. Alleen hebben me vriend en ik wel besloten om alsnog voor een kleine te gaan. Niet gelijk maar wel binnen een jaar weer alvast te beginnen met de "oefenrondes" Groetjes alecia
Hallo Alecia, Wat een verschrikkelijk nieuws. Veel sterkte! Veel succes met je oefenrondes. Groetjes, Chouchi
Oei, dit is wel erg nieuws... Spijtig voor je maar geef de moed niet op. Ik wens je allesinds veel sterkte en succes om toch zwanger te worden. Dikke knuffel!
We hebben het mijn moeder verteld van de miskraam , omdat ik geen honger had en nog steeds wel buikpijn heb , hadden we zoiets van , wehouden het niet langer meer geheim. Nou kreeg dus de verwachte reactie en we praten niet meer met elkaar ze is echt boos , dus ze zal nog bozer worden als me vriend en ik inderdaad gaan oefenen. Maar goed dit is mijn keuze en mijn vriends keuze en niemand kan het beinvloeden ondanks dat ik nog zo jong ben. Groetjes alecia en heel erg bedankt voor jullie steun.
Ik hoop het ook ze heeft wel pech , als ik weer zwanger mocht raken mag ze hoog of laag springen maar de kleine die komt. Alleen wanneer kunnen we het beste weer beginnen ? Wat is het beste voor mijn lichaam? GR alecia
Dat kan je het best aan de dokter vragen.. Maar vaak zat beginnen mensen weer meteen. Alleen je kan het best wel 2 maanden wachten, want dan is de hormoon ook uit je lichaam, en dan hoef je niet teleur gesteld te worden. En ik heb gehoord dat je lichaam van slag kan zijn na een miskraam, dus moet je ff kijken of je een regelmatige cyclus hebt.
Ik wacht liever even dat me lichaam ook weer in orde is dan gelijk beginnen want dan maak je je eigen alleen maar kapot lijkt me. Bedankt ik zal nog ff met de huisarts overleggen . GRoetjes alecia