Hoi, ik zit met een vraagje... Vanaf wanneer kun je bandenpijn voelen als je zwanger bent? Hoe voel je dat? Is dat als een soort spierpijn onderin je buik? Ik vroeg me dit zo af en hoop dat iemand het antwoord weet. Alvast bedankt!
Ik ben nog niet eerder zwanger geweest en weet nu (nog) niet of ik zwanger ben, maar ik dacht dat bandenpijn ook te maken heeft met de banden rond je gewrichten, waar spieren en gewrichten mee aan elkaar zitten. Door het HCG hormoon worden je banden slapper. Je kan dan makkelijk iets verrekken bij uitstrekken van de spieren. Zelf voel ik me in mijn liezen en oksels heel 'week', zeg maar. En spierpijn heb ik ook, vooral bovenbenen en onderrug. Maar kan ook een griepje zijn? Ik weet het ook allemaal niet meer! Moet nog een week wachten..
Nou ik heb vandaag mn NOD dus zou al kunnen testen als ik wou maar mn LF schijnt vrij kort te zijn volgens de tempkaartjes van FF dus ik wacht nog maar even. Maar ik heb dus spierpijn in mn buik en ook nu je het zegt, sinds een paar dagen dus mn enkel verrekt en geen idee waar het van komt van het was zo van de ene op de andere dag zo. Maar ik dacht dat dat alleen ergens in je buik bandenpijn genoemd kon worden? Ik weet het echt niet daarom vraag ik namelijk
Ik ben eind 2006 door mijn enkel gegaan en na een jaar is die blessure bijna volledig hersteld. Tot ik gisteren ineens weer dezelfde pijn voelde! En ook in mijn knie, ook een oude blessure. Enkelbanden, kniebanden.. tijdens mijn sportopleiding geleerd wat ik eerder schreef over zwangere vrouwen. Banden heb je volgens mij overal in je lichaam.
Nou ben benieuwd dan. We zullen het vrijdag of zaterdag zien als ik niet eerder ongi word. Ik zal ook voor jou duimen trouwens!
ik had toen ik zwanger was al heel vroeg last van bandenpijn dus je kan het best wel vroeg krijgen. had met 4 weken al een soort van spierpijn in me buik en met 7 weken liep ik al bij de fysio omdat ik zo'n last had van me bekken. echt alles deed me zeer. ik voelde het vooral als ik lag en ik moet opkomen zeg maar dan voelde ik het echt in me buik. spannend voor je eimat hoop dat je zwanger bent ga heel hard voor je duimen. xxxx
dank je...ik ben nog steeds niet ongi dus alles is nog mogelijk. had vanmorgen wel ergere ongi krampen maar die waren na een uurtje weg en nu weer gewoon zoals ik sinds zaterdag al heb. Heb net al wel een test gehaald...
Had dus vrijdag morgen getest en nega en zaterdag is mn ongi gekomen...sh*tzooi maar goed...op naar de volgende ronde dan maar
Hoi, Ik weet niet hoor, maar gaat bandenpijn niet om de banden waarmee je baarmoeder in je buik vastzit, en die gaan opspelen bij de zwangerschap omdat de baarmoeder oprekt en later omdat het gewicht van de baby met vruchtwater nogal kan trekken. Met enkels en knieen heeft het volgens mij niets te maken. Groetjes