symptonen en negatief getest

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ivje, 12 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Hoi,

Ben sinds 2 weken dagelijks misselijk, heb buikkrampen en kan niet op mijn buik hebben (draag een broek van mijn zus want dat is een grotere maat) en gevoelige tepels ernaar kijken is soms al te veel.

Heb vorige week een test gedaan omdat ik wel wat gevoied heb maar minimaal deze was negatief.

Heb vanochtend week een test gedaan ook deze was negatief

Kan ik toch zwanger zijn?

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hoi

wanneer was je NOD en wanneer heb je gevloeid? Als je nog dicht rond je nod zit is het misschien nog te vroeg om te testen.
    Ben je al lang gestopt met de pil of is dit nog kort geleden? (als je die geslikt hebt tenminste... )
    kan er ook mee te maken hebben.
    sterkte ermee, en anders nog even een weekje wachten ofzo. misschien is ie dan wel posi.
    groetjes sanneke

3. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    hoi Sanneke

Bedankt voor je reactie mijn NOD was vorige week zaterdag, heb toe en zondag ook een beetje gevloeid.

Heb nog wel de nuvaring gebruikt, maar heb veel schimmelinfecties gehad waardoor hij minder betrouwbaar wordt.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb je al opnieuw een test er tegen aan gegooid? Anders zou ik als ik jou was naar de huisarts gaan voor nader onderzoek.

5. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Heb vanochtend de test nog gedaan en die was negatief.

Ben woensdag bij de huisarts geweest en die denkt eerder aan een spatische darmen heeft bloed laten prikken voor een ontsteking.

6. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    spatische darmen is geen pretje...
    Ik heb dat ook dus wil volgende week ook ff naar mijn arts gaan alles na te laten kijken
    Cu6 er mee.

7. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Ben deze week nog niets opgeschoten, hou mijn temperatuur goed in de gaten en die blijft net iets aan de hoge kant maar ook weer geen koorts.
    Verder heb ik de laatste 2 dagen wat geelsige afscheiding kan dit er iets mee te maken hebben?

Deel Deze Pagina