Hallo, Ik wil graag ook even een vraag stellen, ik ben vandaag voor de tweede keer bij de verloskundige praktijk geweest,ben nu 14 weken zwanger, dus ging ze ook het hartje beluisteren...alleen het duurde even voordat ze die gevonden had, en toen we het hoorden was het een beetje in de verte ( werd wel steeds sterker)...ik vroeg nog is dat wel goed, en ze zei ja hoor, het is ook allemaal nog erg klein natuurlijk... maar nu ik thuis ben maak ik me toch wat druk hierom,gebeurt het wel vaker dat een verloskundige met 14 weken zwangerschap even moet zoeken naar de hartslag?? We hebben het dus wel gehoord, alleen omdat ze even moest zoeken zit het me niet helemaal lekker.... Bedankt alvast!! Marisa.
hoi het is heel normaal dat je bij 14 weken moet zoeken, overkomt mij ook regelmatig hoor! Kindje kan helemaal achterin liggen en is ook nog klein. Meestal vind je hem wel en soms komt ie dan ook dichterbij zwemmen en hoor je hem duidelijker. Helemaal normaal dus! Mirjam
Oh gelukkig!! Dacht het haast wel, maar moest het even horen... Dank je wel voor de geruststelling!!! Marisa