symptonen topic, maart / april

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Crazycat, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL

weet niet goed eigenlijk :(

heb sinds mijn groene dagen al ongipijn, dan steekjes gehad in mijn linkereierstok en dag nadien rechter.
    Ben misselijk,en soms overgeven, oprispingen, en borsten tintelen en jeuken af en toe, maar nie constant en moe.

Maar ja, dat kan ook allemaal komen door mijn duiveltjes die op komst zijn.

Het enige wat ik niet goed kan plaatsen is die ongipijn da'k al heb sinds mijn groene periode juist gedaan was.

2. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0

Nou ik hoop voor jou ook een rose test!!Je hebt er wel de klachten voor...

3. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    jij kan binnen 7daagjes ook testen !

4. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 4 dagen na eisprong wat licht roze / bruine afscheiding gehad.. misschien innesteling al zou dat heel snel zijn.

5. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Goedemorgen meiden, mij temp is helaas niet flink gestegen vanmorgen dus ik denk dat mijn ongi er aan komt.

Hoe gaat het bij julie, iemand al getest?

6. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    niemand getest.. !! saai .. !!

we wachten af :p

7. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Nope heb inderdaad niet getest. Voelde gisteravond ineens mijn eisprong. Dus nog op de valreep geklust...:D

Liefs,
    Duveldraakje

8. Pantoefje

Pantoefje Niet meer actief

Jerina..balen meid...heb je nog iets van bloedverlies ofzo, of nog niet??Oh, zie nu in de grafiek van ff dat je spotting hebt.
    Hoop nog steeds voor je dat het niet doorzet dan.

Bosbesje: hoe is het met jou? het komt idd ook vaak voor dat mensen pas na hun nod posi testen..dus het kan nog zijn dat je later posi test, I hope so!

Hummeltje: oh, spannend dan ja, zou van een innesteling geweest kunnen zijn ja!Nu afwachten maar!

Roske: ik vind het ook wel heel goed bij jou eruit zien hoor, die klachtjes!

Anneloes; hoe is het bij jou?

hier nog hetzelfde. Onrustig geslapen wel, vaak wakker en nare enge dromen, heel veel verschillende, erg vervelend!

Ik mag zaterdag testen..bij mn vorige zwangerschap waarin ik meedeed aan onderzoek voor zw testen, teste ik al 8 dagen na eisprong positief, heel licht...dus misschien dat ik weer eerder ga testen..

9. Pantoefje

Duveldraakje: wel fijn dat je flink hebt kunnen klussen nu je ei komt! nu de spannende periode van het afwachten

10. kwebbel01

kwebbel01 Lid

7 jan 2010
    56
    0
    0
    omg. Utrecht
    Ben vandaag 2 dagen overtijd heb nog niet getest. Wacht nog even.
    Heb wel heel erg last van mijn borsten en wel af en toe een misselijk gevoel, maar verder niets.

Dus even afwachten.

11. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    Ja idd maar denk niet dat raak is! Andere symptomen dan andere maanden , maar ja toen was er ook niks.... wachten rustig af!

12. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ankeloes, de moed niet opgeven eh

Ik voel hier dat ik toch ongi ga worden, ondanks de kleine symptonen die ik had...

zit allemaal tussen de oren denk ik :)

13. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL

We zullen duimen dat het positief mag zijn !

14. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL

Overtijd, wa symptonen en wachten ??

Testen!!! :D

15. Pantoefje

Idd Kwebbel, ben ook wel nieuwsgierig! Ik ben toch best vaak misselijk helaas , ja helaas omdat ik zelf echt niet verwacht zwanger te zijn en dan is het rot als je misselijk bent steeds. En die ongi krampen steeds, ook steekjes bij mn liezen.
    Dacht gisteren weer: zal ik toch bijna ongi gaan worden? Ook al kan dit niet want moet nog tot zaterdag (vorige cyclus 3 dagen na ei al ongi, maar komt doordat ik lang bv heb gegeven en cyclus op gang moest komen). Min temp is ook nog steeds hoog, 37,0c vandaag.
    Ook voel ik mijn borsten, nouja tepels eigenlijk, sinds vandaag, soort van tintelent gevoel, licht brandend gevoel ofzo.
    ook niet de hele tijd maar met vlagen.
    pff..irritant hoor, voel dan liever niks!het is allemaal duidelijk aanwezig.

niemand meer getest dus???

Liefs

16. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik ben het met Roske eens. Testen KWEBBEL!!!

Liefs,
    Duveldraakje

17. bosbesje

bosbesje Actief lid

8 apr 2010
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kwebbel, hopelijk ga je toch vandaag testen. Ben erg benieuwd!

Veel misselijke dames hier, allemaal positieve testen straks hoop ik!

Ik ben zelf vanaf donderdag misselijk (NOD morgen) en gisteravond heb ik een hele tijd zitten kokhalsen, zo misselijk! Vanochtend kwam het al snel weer op en ik dacht serieus: ik ben zwanger. Maar in de loop van de ochtend voelde ik de misselijkheid toenemen en dit is duidelijk een 'ik-heb-een virusje-opgelopen' misselijkheid :x Bah, dan mag het van mij gelijk verdwijnen, heb van die homeopatische pilletjes er tegen gekocht. En voel ook ongipijntjes. Word er niet blij van. Laat maar doorbreken: nieuwe ronde nieuwe kansen, daar hoop ik wel op.

Heb gisteren die temperatuurkaartjes bekeken. Wat goed dat je gewoon echt de temperatuur omhoog ziet gaan bij een zwangerschap! Niet dat ik het zou kunnen opbrengen elke dag op hetzelfde tijdstip te tempen maar ben nu wel nieuwsgierig wat mijn normale temp. is en of ie nu hoger is of dat ik gelijk heb dat ongi eraan komt.

Pantoefje, als je eerder gaat testen wanneer ga je dat doen? Zou nu al kunnen dan toch :D

18. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Ja ik heb idd spotting maar het heeft nog steeds niet doorgezet. Het gekke is ook dat ik nu ook helemaal geen last meer heb van mij borsten (had heel lichte steekjes af en toe) en mijn buik is ook errug rustig. Eigenlijk helemaal klachtenvrij. Ik hoop maar dat de ongi nu snel doorzet ,of eigenlijk niet natuurlijk :D

Jij hebt dus allemaal nare en engen dromen, das niet leuk:( maar kan wel wijzen op zwanger toch? Tenminste als je slecht en onrustig slaapt dan kan dat toch een zwangerschapskwaal zijn? Ik duim voor je dat je zwanger bent:D

19. Pantoefje

Bosbesje: snap dat je er niet vrolijk van wordt zo..maar wie weet ben je wel gewoon zwanger..zo lang er geen bloed is.....:D ik blijf nog even voor je duimen hoor!
    Uhm..ja, ik neem morgen maar als 8 dagen voor nod..FF zegt iets anders maar omdat mn temp pas maandag week geleden echt flink hoog was, neem ik dus morgen als 8 dagen na nod :D
    maar of ik ga testen...weet ik niet, wel lekker vroeg maarja...:D ik wil ook wel gewoon wachten....ik weet het nog niet momenteel..ik vang morgenochtend wle mn plasje op, kan ik nog zien wat ik doe,haha.

Jerina: spotting hoeft dus niet te betekenen dat je echt ongi wordt..dus ook voor jou hoop ik nog echt dat je zwanger bent hoor!Heb je altijd dat het begint met spotting of normaal niet? Want je bent dus ook al 3 dagen overtijd, of wisselt je cycus iedere maand?

Ja, weet niet of het misschien met zwangerschap te maken heeft..die dromen :D het was echt vervelend!de een na de andere rare enge droom!oof 1 met geesten ofzo..wasnet echt..toen hoorde ik een harde klap, keek richting deur die openstond en zag snel een zwarte schim..toen weer allemaal gebons...whaaa..echt eng!Ik was wel gewoon wakker leek wel..leek wel inderdaad, want even later werd ik echt wakker,maar voelde me wel angstig hoor, haha. En zo had ik nog meer enge dromen die niet leuk waren..ik droom eigenlijk bijna nooit, en enge dromen al helemaal niet..maar misschien heb ik juist daarom ff een nacht vo enge dromen gehad, ben ik er weer ff vanaf voorlopig, haha. Maar lees inderdaad net dat het er wel bij kan horen...
    ik waht het maar af..die ongi krampjes vind ik vooral lastig, niet zo fijn de hele tijd!echt een zeurderig gevoel wat dan f aanhoudt, weer even weg is en wee rkomt..of ik voel soms alleen kleine steekjes/krampjes...
    ik ga er maar vanuit dat het niks is, is het wel zo dan is het natuurlijk leuk! :D :D

liefs
    pantoefje

20. Pantoefje

oja,sorry voor al die typfoutjes, toetsenbord van laptop is niet meer wat het geweest is en heb een flinke snee in mn middelvinger van mn rechterhand...al bijna week geleden maar nog pijnlijk, moeilijk typen (zit nl op het topje..)

Deel Deze Pagina