Hoi Meiden, Had hier van het weekend al een berichtje achtergelaten maar kan mijn lijstje met symptonen weer langer maken Gisteravond opeens helemaal niet lekker, buikpijn, moe en toen ik in bed lag moest ik opeens bijna overgeven We wachten af................. SPANNEND!! Voor iedereen die gaat testen: IK HOOP DAT JULLIE ALLEMAAL EEN POSI TEST IN HANDEN KRIJGEN!!!!!!!! Liefs
Mijn vorige cyclus was vrij kort, ik had toen 4 dagen voor dat ik echt ongi werd bruinverlies. Ik ben deze cyclus uitgegaan van het gemiddelde van mijn vorige cyclussen. Vandaar dat ik nu 3 dagen 'overtijd' ben. Morgen zit op 29 dagen en dat is ook mijn langste cyclus tot nu toe. En als ik morgen nog niet ongi ben geworden dan denk ik wel dat ik woensdag ga testen. Alleen mijn temp is vandaag flink gezakt waardoor ik toch denk dat ik ongi wordt. Ben benieuwd of mijn temp morgen weer ik gezakt of toch gestegen? Wat heb jij een engen dromen. haha jeetje dan zou ik ook bang worden hoor Vervelend he die ongikrampjes. Ik heb ze sinds vandaag niet meer, ook heel vreemd Je temp ziet er trouwens wel heel erg mooi uit hoor, mooi hoog!
Ukkepukkie, dat klinkt goed! Wanneer ga jij testen? Ik ben ff de draad een beetje kwijt hoor (als ik 'm al had ) van wanneer iedereen NOD heeft en gaat testen enzo. Ben zo vergeetachtig en klungelig, zou het toch ook een teken zijn? Moet ook iedere keer weer kijken: zat ik nou in dit topic?? Handig dat je je eigen naam aan kan klikken en de topics kan zien Pantoefje, dat klinkt ook als een mogelijk teken van zwangerschap, die dromen. Wel angstaanjagend. Ik weet dat ik in m'n eerste zwangerschap steeds over baby's droomde en dan heel rare dromen. Dat m'n baby geboren werd en het al een peuter was of dat de baby zo uit m'n buik op de grond viel. Die dromen heb ik nu niet maar ik droom de laatste week wel heel raar en druk.
Had m'n vorige berichtje beetje snel gepost, kreeg bezoek Ik spring onder de douche en duik m'n bed in. Zo moe ben ik in tijden niet geweest. En al 4 x moeten plassen afgelopen uur en ik moet weer. We zullen zien morgen. Wie z'n NOD is ook precies morgen? Ik duim dat het een NIET Ongesteld Dag wordt voor jullie! En een wel heel dikke je-bent-zwanger streep op de test! Als ik niet ongi ben test ik woensdag of donderdag. Groetjes Bosbesje
Hoi hoi Nog positiefe testen??? Ik zelf sinds gister pijnlijke tepels... SInds vandaag menstruatie achtige krampen en steekjes rechter lies heb normaal nooit voor menstruatie.... Heb wel kast in buik gehad met verschuiven.... Wachten wel af.... x
Gisteren getest helaas nog een negatieve test!!! Nog steeds niet ongesteld, Hoop dat ik morgen of overmorgen als ik weer een test doe wel een streepje heb. Maar even afwachten nog. Heb ook nog geen gevoel dat ik ongi moet worden gisteren dat ik het wel iets last van mijn buik maar nee hoor. Dus maar weer afwachten................ Groetjes
Ukkepukkie: klinkt goed hoor, spannend!! Jerina: we kletsen ook in het andere topic: nogmaals; ben heel benieuwd wat er morgen gaat gebeuren bij je, in ieder geval ochtendurine gebruiken en kruidvat 2 voor 5 testen Ik hoop het zoo erg voor je! Bosbesje: hoe gaat het?? ja, dat verwarde kan een symtoom zijn hoor..ga je morgen testen?? Annekeloes: oei, vervelend van de kast in je buik zeg, heb je nog last?Maar menstruatiekrampen kunnen een goed teken zijn, hoop het voor je! Kwebbel: he, wat vervelend meid...niks die onzekerheid met negatieve testen maar ook geen menstruatie..wanneer ga je weer testen? Hopelijk snel een mooie positieve test!! HIer: veeeel ongi krampjes, gisteravond en naht is het erger geworden, vandaag ook last van, veelal zeuerderig gevoel maar wel mooie hoge temp..pfff...irritant dat gevoel!Hoop dat het iets goeds betekent dan..afwachten maar..zaterdag op zn vroegst nod, maar ga liever uit van zondag of maandag, denk dat zaterdag te vroeg is. Liefs
oja, soms een nat gevoel onder, alsof er afscheiding is, wat vaak erg meevalt, in ieder geval allemaal reukloos.
Ja hopelijk zijn die krampen een goed teken voor jou en voor mij, dus we gaan beetje gelijk op..... hopelijk beide rose test, hoorde dat ie van de kruidvat goed zijn hier op forum dus ga die maar es kopen.....
Oja heb jij ook gevoel dat je idd elk moment ongesteld kan worden met die krampen ik wel??? Ik heb ook alleen afscheiding wit/geel
Kom hier ook maar eens bij dan NOD is zaterdag als het goed is. Sinds het weekend steeds last van ongi krampen die komen en gaan maar dat heb ik altijd voor m'n nod. Voor de rest nergens last van behalve dat m'n cyclus weer 'lang' is
AnnekeLoes, ja menstruatieachtige krampjes kunnen een goed teken zijn. Hoe gaat het met je buik, geen last meer van? Kwebbel, ik hoop ook dat je snel een positieve test hebt. Ik weet hoe vervelend het is als je al een paar dagen overtijd bent en niks weet, niet ongi en niet zwanger. Ha Pantoefje, ja wij kletsen lekker in 2 topics haha. Jij dus ook net als AnnekeLoes last van ongi krampjes? Kan een goed teken zijn!! Ik duim voor je! Oh en dat gevoel dat je denkt dat je nat bent onder dat heb ik ook zon beetje de hele dag door. Dan denk ik ja nu ben ik ongi geworden ik weet het zeker en dan heb ik niks of alleen bruinverlies.
Oh hier mag je lekker klagen? Ga ik dat ook es doen Mijn pms of misschien wel zwangerschapssymptomen: - Al 4 dagen behoorlijk misselijk, maakt niet uit of ik iets met ijzer eet of niet. - Al een paar dagen oprispingen/boeren/maagzuur-achtig - Knie is half ontwricht ineens terwijl ik niks raars heb gedaan (ja vorig jaar is ie gebroken maar het gaat al een tijd hartstikke goed!) - moe en droge ogen - meer rugpijn dan normaal - branderige pijn in mn onderbuik, af en toe uitstralend naar mn liezen/bovenbenen - zere boobs aan alle kanten, dus niet alleen boven en zijkant wat ik normaal altijd heb na ei - flinke tempdip 3 dagen terug, maar nu ook weer dalende temp - geen afscheiding, normaal voor NOD voel ik het bijna eruit lopen Zo, dat was em... testje was gister negatief, maar hoop dat mn temp de komende dagen weer wat stijgt zodat ik er wat vertrouwen in ga krijgen!
heb last van maagzuur, na een bak koffie en na t avond eten, ontzettend koud af en toe last van buik alsof ik elk moment ongi word,Normaal nooit last van.
Hoi ben ik weer!! Ik ben zooooo slecht in namen onthouden en welke verhalen erbij horen dus mijn excuus vast ervoor!!! Het is wel grappig iedereen krijgt er steeds meer ''klachtjes'' bij en moet eerlijk zijn bij mij word het lijstje ook steeds groter!! En jullie ''klachtjes'' lijken op de mijne dus hopelijk gaan de meeste voor rose deze week!! Ik ben nu wat positiever en denk dat echt zover is.......... Mijn buik van die duw is oke voelde het ff maar verders weinig last van... Daar tegen over zijn mijn buikkrampen nog steeds erg aanwezig!! Mijn ()() zijn voor mijn cupje b groter aant worden en komen boven mijn shirt uit dus probeer wat te verbergen... Ook heb ik meer last van moeheid vanmiddag 2 uur op bed gelegen erna nog steeds moe en nu alweer (heb wel druk dus weet niet wat echt oorzaak is)Ook kan ik niet eens met benen over elkaar zitten op bank doet pijn/strak bij buik. Sinds vbandaag ook van die vele boertjes die er met pijn/moeite en idee van kotsboertjes eruit komen maar niet misselijk ook mijn stoelgang is van de waps...... Ik ben zoooooo benieuwd ..... liefs