Over de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by Neona, Apr 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Neona

Neona Lid

Jan 6, 2009
    91
    0
    0
    mama zijn van me dochter geboren op 13-01-2009
    almelo
    Ik heb een vraag over de pil..
    Als je een half jaar geen pil hebt gebruikt.
    En de hoop hebt opgegeven en de pil weer wil slikken..
    Je begint met de pil..2 weken maar..wandt je bent nog niet gewendt op elke dag de pil te slikken..( bedoel na 1 week netjes slikken vergeet je paar x de pil in te nemen ) besluit was dus afwachten op mentruatie..Nu is mijn vraag hoelang moet je in deze situatie dan wachten totdat je ong wordt..

Wat zijn de info's wat jullie mij kunnen geven..
    Wacht nu al 4dagen op mijn ong..
    Maar slik mischien net 1 week de pil en ben erg slordig geweest.
    Is mijn lichaam dan al wel gewendt aan de pil??
    Zodat ik wel ong wordt??

Beetje waanhoopig..

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ik snap je vraag niet helemaal....je bent eerst gestopt met de pil zodat je misschien zwanger zou raken????
    maar waarom geef je die moed al zo snel op??
    je moet niet vergeten dat je lichaam weer helemaal op gang moet komen als je altijd de pil hebt geslikt. dit duurt helaas bij andere langer dan normaal.
    en nu ben je dus weer begonnen aan de pil begrijp ik?
    en deze heb je hoe lang geslikt?
    1 week en in die week hoe vaak ben je deze vergeten?
    en ben je weer meteen met de pil begonnen toen je ongesteldheid over was??

3. fafa

fafa Niet meer actief

volgens mij gaat je lichaam weer gewoon over op zn eigen cyclus als je maar zo kort en slordig hebt geslikt, dus waarschijnlijk moet je wachten op je normale ongi, met je eigen, normale cycluslengte.

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Uhm heel simpel

Nee de eerste 2 weken als je aan de pil begint is deze niet betrouwbaar..!!

Dus als je "overtijd" bent zou ik maar even gaan testen!

( ben het verder wel eens met het bovenstaande geef je na een half jaar proberen de moed op? Je weet toch wel dat de meeste vrouwen pas binnen 1 jaar zwanger raken? )

5. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Waarom begin je weer aan de pil eigenlijk en ga je niet verder zoals je nu ging?
    Nu moet je straks weer opnieuw ontpillen, kan zijn dat je lichaam eindelijk de pil kwijt was en dan gooi je hem er weer in.

Zoals al wordt gezegd, meeste vrouwen raken zwanger na een half jaar en jaar.
    Er zijn altijd uitzonderingen die na 1 maand bijv al zwanger zijn, die hebben gewoon echt pure mazzel.

Het kan ook zijn dat het je op brak dat je nog niet zwanger was of even een break wilde. Daar heb je alle recht in.
    Vind het alleen zonde, je was ontpilt en nu ga je weer pillen.

6. Neona

Neona Lid

Jan 6, 2009
    91
    0
    0
    almelo
    Mijn laatste ong was ..4 april (vrijdags) in de avond kreeg ik bruine drupels in me urine..Zaterdags klein maandverabndje vol en zondags was het alweer weg..heel kort..

Waarom ik de moet op geef is mischien omdat ik er teveel mee bezig was dat ik dacht..uit eigenwijsheid ga de pil weer slikken wandt ik wordt gek en hou me zelf voor de gek..ben een half jaar bezig geweest vanaf september tot april..

Na de korte mentruatie ben ik beginnen met de pil..ik heb 1 week netjes geslikt en erna ben ik om de dag vergeten mischien uit de ritme en het was ook een hele druke week wandt ik heb al een dochter en ze was behoorlijke ziekjes..ect..

Ik heb vanaf zondag geen pil meer geslikt..maar dus moet ik gewoon afwachten en uitgaan dat ik de 4 mei ongeveer weer ongesteld wordt dus..ik heb wel behoorlijke krampen gehad eergister en gister maarook vreetbuien :S
    Mijn borsten zijn ook iets gevoelige maar dat zijn met vlagen..ook last van waterige afscheiding en witte afscheiding met sexueelgemeenschap :$

Het 1ige wat ik dus kan is afwachten..
    En me zelf goed na vragen.. en proberen tog de moet niet op te geven..en er niet zo mee bezig houden maar dat is makkelijk gezecht..(A)

7. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    Kan ook zijn dat het een innesteling was, je weet het nooit..
    Hoeft niet perse een ongesteldheid te zijn natuurlijk.
    Helemaal als het zo weinig was.

ik zou even een testje wagen meis ;)

8. fafa

fafa Niet meer actief

sorry, maar ik vind het een beetje een wazig verhaal.

Als je echt nog een kindje wil, ga je toch niet 'uit eigenwijsheid' weer half aan de pil??

Als ik jou was zou ik nog eens goed bij jezelf te rade gaan of je wel zeker een tweede wil...

9. Neona

Neona Lid

Jan 6, 2009
    91
    0
    0
    almelo
    Jha dat dacht ik ook ( maar dacht hou me zelf voor de gek )..maar dan vraag ik mezelf weer af.. vroeg ik me altijd al af..de 1ne persoon praat over helder rood bloed..de ander over bruin bloed .. maar bruin bloed is tog oud bloed ???

En een innesteling is niet rond je ong .. of is het verschillendt.. je leest zoveel dingen en ik zelf kom er niet uit en wordt er een beetje wanhoopig van.. bij de 1 is een inetselings bloed een week voor de ong bij de ander bijna het zelfde als je ong ..

Maar ik was wel van plan om zometeen een test te gaan doen om tog zekerheid te kunnen krijgen..en als die negatief uit slaat zal ik tog meer geduldt moeten opbrengen ..proberen er niet zoveel mee bezig te zijn..

10. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    Kan zijn dat ze er teveel mee bezig was he en dat het haar leven zoveel beinvloede en elke keer als ze ongesteld werd na een ronde heel verdrietig was.
    Je weet de achterliggende gedachte niet, kan er wel een beetje bij inkomen namelijk.. Voor de ene is het emotioneel zwaarder dan voor de ander.
    Ik kreeg ook elke ronde weer een klap maar dat kwam door mn eerdere miskraam.. wilde gewoon echt dolgraag een kindje en die is nu gelukkig onderweg.

11. Neona

Neona Lid

Jan 6, 2009
    91
    0
    0
    almelo
  12. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er

Ik had bij beide zwangerschappen geen innestelingsbloeding.
    De ene heeft het wel, bij de ene is het licht roze bij de ander donker bruin.

Succes en sterkte !

Share This Page