Symptonen tussen ei sprong en test

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Hummel, 22 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummel

Hummel Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik weet niet of hier al een topic over is, maar volgensmij gaan ze zo'n beetje allemaal over de symptonen die je merkt na je zwangerschapstest.

Ik ben eigenlijk benieuwd of jullie al merkten dat jullie zwanger waren voor de test. En wat waren jullie klachten dan en wanneer begonnen die op te treden???

Ik zit nog een tijdje van mijn testdatum af, maar ik voel me zo anders deze maand. Het is allemaal ook zo spannend en misschien zit het allemaal ook maar tussen mijn oren. En een beetje geduld heb ik ook al niet. :oops:

Liefs Hummel.

2. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Eén van de symptomen is ongeduld en een andere inbeelding.. sorry meid je zult echt nog even moeten wachten ;)

3. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    ik zit helemaal in hetzelfde schuitje. Ik heb het idee dat ik al veel symptomen heb. Maar ik hoor ook van bijna niemand dat ze al symptomen hadden voor het testen. Maar ik zie dat je nog 2 dagen gedult moet heben. Ik duim voor je. gr.

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Er zijn al wel symptomen voor nod, zoals ongi krampen (kunne iets positiefs betekenen), pijnlijke borsten/tepels, veel plassen..
    maar er zijn er ook veel die helemaal symptomen hebben en wel zwanger zijn...

het is gewoon hartstikke spannend altijd, de tijd tot je nod

Liefs

Syl

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Deel Deze Pagina