ziek of zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lin80, 23 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Spannend hoor hier.
    Ik ben al 10 dagen niet helemaal lekker, zo nu en dan wat misselijk en een zwaar gevoel. Ook andere afscheiding dan normaal. Vanmiddag ineens echt supermisselijk en duizelig pfff. Over 4 dagen hoop ik het te weten. Normaal gesproken heb ik nooit klachten voor mijn NOD, maar ik kan natuurlijk net zo goed gewoon een beginnend griepje hebben.
    Sorry, maar moest het echt even kwijt.

2. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    spannend hoor...ik hoop voor je dat je zwanger bent!

3. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    oei das inderdaad spannend laat even wat weten als je getest hebt of ongi bent geworden.

Groetjes

4. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik laat het jullie weten zodra er iets bekend is.

5. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Gisteren getest (2 dagen voor nod). Negatief.
    Natuurlijk is er nog hoop en ik had beter nog niet kunnen testen, maar het moest gewoon. Haha.

6. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Kan ik me helemaal voorstellen! ;)

Spannend, hoor!

Hopelijk test je gauw positief.

Succes,
    groetjes Roosje

7. snoopybanjer

28 mrt 2008
    56
    0
    0
    Ik zat op het forum te kijken of ik iets kon vinden over misselijkheid terwijl je nog niet kunt testen.

Ik ben al 3 dagen telkens ontzettend misselijk, ik kan gelukkig wel gewoon eten, maar heb de hele tijd zo'n misselijkmakend gevoel in mijn mond en buik. Ik ben de laatste maanden onregelmatig ongesteld, zo tussen 27 en 42 dagen, en zit nu op dag 30, dus ik weet niet wanneer ik nu een test kan doen. Ik heb al met mijn man afgesproken dat we komend weekend een test gaan doen, dan weten we tenminste meer ...

Maar goed, dan waarom ik aan het zoeken was op internet, kan het dus dat je al misselijk bent nog voordat je kunt weten dat je zwanger bent?

8. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Daar kan ik je helaas nog geen antwoord op geven. Ik ben nu 3 dagen overtijd, maar de testen zijn negatief. Wel ben ik nog steeds misselijk. (bij vlagen)

9. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    hai hai,..
    ik was al misselijk 4 dagen voor mijn NOD,ik testte 2 dagen voor nod positief..het KAN dus wel..ik duim voor je!

10. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Vanochtend dacht ik dat ik toch mijn ongie had gekregen. Maar het wil helaas nog niet echt op gang komen. Heb alleen 1 keer een beetje bruin gehad met het afvegen. Aaaaaaaaaaaaach, wordt hier zo onzeker van hè?

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    ja meis het kan nog alle kanten op, spannend hoor, afwachten maar, wie weet ben je toch gewoon zwanger!

12. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ja, dat zou natuurlijk super zijn, maar het zal wel niet.
    Hoop alleen op wat duidelijkheid, want het is allemaal zo vreemd.
    Normaal ben ik echt nooit overtijd en als ik ongie wordt, dan zet het ook echt meteen door. Krijg dan een soort kramp en BOEM daar is het. Nu niks van dat alles. En negatieve testen.
    Ik was vanochtend zelfs opgelucht toen ik dacht dat ik ongie was. Wist ik eindelijk waar ik aan toe was.
    Maar ja, afwachten maar weer...........................

13. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    ben gisteren toch nog ongie geworden. Pffff, weet ik eindelijk waar ik aan toe ben.

Deel Deze Pagina