Buikkrampen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jilliebee, 28 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jilliebee

Jilliebee Lid

18 jan 2007
    36
    0
    0
    dierenverzorgster
    Venray
    Vorige week heb ik mijn eisprong gehad sindsdien heb ik krampen in mijn buik. Het lijken net ongikrampen. Gisteren en vanmorgen ook weer maar maar nog steeds niets. Meestal heb ik een week voor mijn ongi ook zeer gevoelige tepels die doen dan echt zeer. Nu heb ik helemaal geen last van mijn tepels en mijn volgende ongi zou deze week komen. Heeft iemand dit ook meegemaakt?

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Het zou kunnen. Ik had ook na mn eisprong last van ongikrampen. Sinds wanneer ben je gestopt met de pil? Het kan namelijk ook ontpillen zijn.
    Ik zou het nog even een paar dagen afwachten, ik zie namelijk dat je nog voor je NOD zit.

Liefs,
    Duveldraakje

3. Jilliebee

Jilliebee Lid

18 jan 2007
    36
    0
    0
    dierenverzorgster
    Venray
    ik ben in januari gestopt met de pil. Toen ik net gestopt was kreeg ik krampen en moest ik de hele dag overgeven heb toen de dokter gebeld want ik dacht ook dat het ontpillen was maar ontpillen bestaat niet volgens hem. daarna heb ik nergens geen last gehad. Mijn eisprong zou de 17 april zijn geweest en we hebben het op 16 en de 17de gedaan. Sindsdien heb ik wat krampen niet elke dag. Heb ook geen zere tepels mijn borsten lijken juist heel zacht.

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Het is heel goed mogelijk. Succes met testen zou ik zeggen! :)

Liefs,
    Duveldraakje

5. Jilliebee

Jilliebee Lid

18 jan 2007
    36
    0
    0
    dierenverzorgster
    Venray
  6. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    ik heb het zelfde alleen nu dan 2 weken gestopt met de pil en mijn eisprong moet vandaag plaats nemen en al 2 dagen ongi krampen

Deel Deze Pagina