Eerst angst dan hoop

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maja, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja

maja Lid

17 sep 2006
    52
    0
    0
    voedingsassistent
    Tilburg
    Hallo,

Ik heb niet echt een vraag, ik wil gewoon even mijn verhaaltje kwijt.
    Ik zit nu op dag 26, over vier dagen heb ik mijn NOD. Ik heb op dit moment weer steekjes links onder in mijn buik. Mijn borsten doen alleen zeer als ik erop druk. Ik denk dat mijn menstruatie er weer aan zit te komen. Eigenlijk weet ik het wel zeker.
    Ik vind het zo gek dat ik vroeger zo vaak heb gedacht zwanger te zijn (pil vergeten of condoom gescheurd) dat ik me daar zo ontzettend druk over heb lopen maken terwijl nu het allemaal kan en mag en je toch gewoon ongesteld word. Je moet er als tiener ook niet aan denken (tenmiste ik toen niet) dat je ineens zwanger bent terwijl je nog zoveel plannen hebt. En nu we er klaar voor zijn moet je er toch echt voor werken(niet dat dat onplezierig is of zo :) ) Gek hoe je angst kan veranderen in hoop. Ben echt benieuwd wanneer het raak zal zijn bij ons. We wachten maar weer af, het komt toch wanneer het komt.

Liefs Maja

2. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    ik had het vroeger althans een paar jaar geleden ook onee togh niet zwanger he, bleek het niet zo te zijn 1 keer was het wel zo en daarvan had ik weer geleeerd maar het was een mk geworden na 12 weken en currentage gehad en nu we willen lukt het niet frustrerend is dat togh he. haha

groetjes lilmomo

3. sammie79

sammie79 Lid

21 okt 2006
    10
    0
    0
    consultatieburo-assistente
    Amsterdam
    Ik ben nu ook al zeker een jaar bezig, maar bij mij is gebleken dat ik PCO heb. Mijn eiblaasjes ontwikkelen zich te traag door een versoorde hormoonbalans. Ik heb nu Clomid gekregen, zodat ik regelmatig een eisprong heb. Soms menstrueerde ik 1 keer in de 2 maanden. Ik heb nu ook steekjes in mijn onderbuik. Maar dan weer een dag of 3 niet. Ik had last van maagzuur een paar dagen. Ik moet maandag ongesteld worden. Dus ik zie wel.

Deel Deze Pagina