Pfff je kunt gek worden hoor van het denken dat je zwanger bent hihi Ik heb vorige week dinsdag voor het eerste erge duizelingen gehad even en dan weer weg.Dit hield t/m zaterdag aan en sinds dien niet meer,alleen beetje zweverig hihi Verder steken bij mijn borsten en buik,menstruatiekrampjes en steken. Het hoeft niks te beteken maar ja je hoopt het zo hé Dit is nu ronde 4 en ik heb vrijdag mijn NOD,Duimen jullie mee?
ik duim voor jou ook hoor meiske. ik weet wat verlangen naar een kind kan doen met jou. je begint ineens ziek te worden s morgens of andere kwaaltjes heb ik ook allemaal meegemaakt. het beste is er ni aan denken, da hebben ze tegen mij ook gezegt en kon het ni uit mijn hoofd zetten, tot ik met onze trouw begon en ja bonk het is zover. nu hopen da alles goe mag gaan. groetjes ann
heerlijk voor je hoor Ik heb vanmorgen NEGATIEF getest was wel een dag te vroeg maar kon niet wachten.Vindt het erg jammer vooral ook omdat ik toch wat klachtjes had maar ja we blijven positief
ik weet hoe je je voelt heb ik ook allemaal meegemaakt. maar ik zei het al ni aan denken gewoon iets anders zoeken waar je zinnen volledig kunt op bevestigen en je gaat zien...
ja dat ga ik ook proberen eind januari krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en dan kunnnen we goed ergens anders aan denken!
hey leuk gefeliciteert met je nieuw nestje. leef je daar maar is in uit, en ni van dees wordt de kinderkamer en daar gaan we al aan beginnen nee ontwijk deze kamer of bezie ze ni als kinder kamer. leg je toe op het tapseren van de muren van de living en de kleurtjes en wa kan je nog allemaal bedenken. veel succes met je nieuwe woonst. groetjes ann
Dankjewel dat gaan we zeker doen! Nog 7 weekjes dus schiet op en met de kerst enzo heb je ook afleiding en met oud en nieuw naar centerparcs dus komt wel goed!
zie eens wie weet mischien in centerparks. sssstttt ann niks zeggen daarover LOL. allee geniet maar van je feestdagen. en hou mij op de hoogte he! groetjes ann.
Hahaha ja wie weet en inderdaad niks over zeggen hahaha Ja hoor ik hou je op de hoogteKomt vanzelf wel weer nieuwe topic ergens
Vallie,zolang er geen zijn,moet je gewoon lekker hoop houden!Wie weet dat het toch nog een positieve test kan worden,maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je lichaam je voor de gek houdt,als je het erg graag wilt...Maar goed,ik heb ook negatief getest en nog steeds geen tekenen,alleen erg pijnlijke borsten en dit terwijl ik nooit overtijd ben... Dus er wordt nog steeds voor je geduimd!
Ja precies ik hou nog een klein beetje moed! Nog steeds geen bij jou? en dat met al 9 dagen overtijd...jeetje zeg spannend ik duim heel hard!
Dank jullie! Nee,nog steeds geen .Ook nog een hoge temperatuur en vooral 's nachts erg warm en dan nog hogere temperatuur.Pff,maar wel negatieve test... Waar geen =hoop! Dus nu allemaal voor elkaar hopen,toch?Dan komt het goed!
Het klinkt echt als zwanger maar gek dat de test nog steeds negatief is,heb je al verschillende testen geprobeerd? Ik duim zeker
Ha Vallie, heb er pas 1 geprobeerd en dat was gistermiddag.Moet zeggen dat ik veel thee gedronken had en er maar een plasje uitgeperst heb.Mocht ik maandag nog geen hebben en de temperatuur is nog hoog,ga ik nog eens testen,maar dan meteen 's ochtends.En wanneer ga jij testen?
Ik heb dus vanmiddag getest en negatief,misschien was ik te vroeg maar ga ervanuit dat het niet raak is,morgen is mijn NOD dus spannend Ik themperatuur nog niet,zijn nu 5 maanden bezig......misschien als het nog langer gaat duren wel Ik ga duimen voor jullie
Balen van negatieve test! Nu dan maar gewoon van dag tot dag zien en als de er over een paar dagen nog niet zijn,dan weer een testje doen.Ik verwacht er ook niks van en zie het wel.