helaaas.. zou het ook heel jammer vinden als het weer niet ukt bij mij. ik ben ook aan het afwachten! alle symptomen.. en krampjes.. en negatieve test..
blijven hopen maar der toch ni te neig mee bezig zijn. heb 3 jaar geprobeert en nu had ik het allemaal uit mijne kop gezet en we hebben prijs. mijn bloeden is nu van vrijdag gestopt dus we hebben er een goed oog in. elke zwangerschap is anders. de symptomen ook de ene kan heel de zwangerschap misselijk zijn en de andere ni. ik heb last van mijn borsten, en mijn gedrag is ook onuitstaanbaar. ik kan zo lastig zijn en ik kan er niks aan doen. groetjes ann
Lisa: Spannend hoor hopelijk blijft je menstruatie uit Ann:Ik hoop dat het bloeden echt gestopt is zou heel fijn zijn !
das nu toch al van donderdag geleden da ik nog ets verloren heb dus... het zal waarschijnlijk wel goe komen.
spannneennnddd ik doe ook mee goed ? ik moet morgen ongi worden maar heb helemaal geen kramp of wat dan ook zoals normaal als ik t moet worden ben wel misselijk, even af w88 maar .....
spannend dames moet nog 1week w8ten enne krijg steeds meer last nu al witslijmerige iets in me string..geen idee wat het is gister was er ietsjes bruin heel licht groetjes
ik doe weer mee in de volgende ronde..baleeeee !maar goed , hoop dat t in januarie wel raak is.....snif snif
Hallo allemaal. Ik ben pas lid van deze site en ik heb ook een heleboel symptomen maar wordt wel gewoon ongie. Ik wil zo graag een kindje (heb al een dochter van 18) ik ben pas getrouwd (2 mnd) en ik ben bang om te checken want ik wil geen negatieve antwoord. Ik ben al jaren niet aan de pil maar ik heb hoofdpijn, pijn in mijn buik, pijn in mijn borsten, koud etc. LWO
haha das leuk om te doen mijn uitslag was 14: dus mijn symptonen duiden waarschijnlijk zwangerschap..leuk haha..ma weet niet of dat het klopt zie morgen wel hihi
Had een paar maanden geleden ook deze test gedaan, had toen veel punten en niet zwanger en nu (maar) 8 punten enne zie m'n banner zou ik zeggen Dikke knuf daantje
Is het normaal dat ik na 5 weken zwangerschap nog geen kwaaltjes heb? Ik ben hierdoor een beetje ongerust dat niet alles goed gaat!